تمجید کنفدراسیون اسکی روی آب آسیا از تیم ملی ایران

دبیر انجمن اسکی روی آب کشور و عضو کمیته فنی آسیا گفت: کنفدراسیون اسکی روی آب آسیا به دلیل درخشش تیم ملی کیبل اسکی کشورمان در مسابقات آسیایی تایوان از اسکی بازان ملی پوش ایران تمجید کرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از فدراسیون انجمنهای ورزشی؛ عباس ناطق نوری با بیان این مطلب اظهار داشت: تیم ملی کیبل اسکی کشورمان در این رقابتها و برای اولین بار با کسب یک مدال طلا، یک نقره و 2 برنز در جایگاه سوم آسیا ایستاد که این عنوان تاریخی باعث شد تا مسئولان بلندپایه اسکی روی آب آسیا به خصوص توماس لین رییس تایوانی قاره قدرت تیم ایران را ستایش کنند.

وی افزود: این مهم حاصل مدیریت و برنامه ریزی هدفمند انجمن اسکی روی آب کشور طی دو سال اخیر به ریاست علیرضا مهرصادقی رییس انجمن و نایب رییس کنفدراسیون آسیا، دانش فنی هیات رییسه منسجم و تلاش و تمرینات مستمر ملی پوشان بود که البته با حمایت بی دریغ فدراسیون انجمنهای ورزشی و شخص محمد علیپور به بار نشست.

ناطق نوری اذعان داشت: با وجود مدت زمان محدود برای آماده سازی تیم و خستگی ناشی از طولانی بودن مسافت اعزام به مسابقات، تمامی ورزشکاران ما در این دوره با آمادگی خوبی شرکت کردند و مزد زحمات خود را گرفتند. ما در سخت ترین گروه که آزاد مردان بود هم شانس مدال داشتیم که حمید خودسیانی فراتر از انتظار ظاهر شد ولی با اختلاف اندکی مقام چهارم را کسب کرد و امتیاز مهمی برای تیم ملی ایران بدست آورد.

عضو کمیته فنی اسکی روی آب آسیا حضور در اجلاس آسیایی را بسیار مفید خواند و تصریح کرد: در این نشست کمیته های تخصصی برنامه های قاره آسیا و از تقویم پیش رو گزارش کاملی ارائه دادند. همچنین تمامی حاضرین از شرکت تیم کامل کشورمان و حضور بانوان ایرانی در این رقابت ها شگفت زده بودند و بارها از انجمن اسکی روی آب ایران تقدیر و تشکر کردند.

ضمن اینکه در خلال این اجلاس دیدارهایی جداگانه با توماس لین رییس و کریس هوارس دبیرکل آسیا صورت گرفت که بسیار رضایت بخش بود.

602

کد خبر: 874580

وب گردی

وب گردی