رامبد جوان: سری جدید خندوانه نوروز می‌آید/سوله تحت اختیار ما با زور گرفته نشده بود که حالا پس گرفته شود

رامبد جوان طراح و مجری خندوانه ضمن اعلام خبر پخش سری جدید خندوانه از نوروز، گفت: سوله مدیریت بحران شهرداری که در اختیار خندوانه قرار داشت، با زور، تجاوز و پارتى بازى گرفته نشده بود که حالا پس گرفته شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، فصل چهارم برنامه «خندوانه» در سوله مدیریت بحران شهرداری تصویربرداری می شد که توسط شهرداری در اختیار این برنامه قرار گرفته بود. روز گذشته عکس و مطلبی در فضای مجازی منتشر شد که خبر از پس گرفتن مکان فیلمبرداری «خندوانه» می داد. امروز، رامبد جوان که برای اکران فیلم «نگار» در تورنتو به سر می برد در واکنش به این خبر در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

١-براى هممون آرزوى سلامتى و حال خوش بدون کینه و نفرت دارم.

٢-باز هم اعلام و ابراز همدردى مى کنم براى زلزله زدگان عزیزمون. همونطور که قول دادیم تنهاشون نمى ذاریم.

٣-خندوانه در راهه ولى از عید نوروز.

٤-فیلم نگار هم به همراه فیلم مَلى و...(فیلم سرکار خانم میلانى) منتخب مردم عزیز تورنتو شد.

٥-یکى دوتا از خبرگزاری‌هاى محترم شیطنت‌هایى کردن که ایشالا به زودى متوجه اشتباهشون مى شن. البته اینم عرض کنم وقتى به کارى که مى کنیم معتقدیم و توش شک نداریم، مهم نیست (دیگران) چى مى گن. پس با همین فرمون جلو مى ریم.

٦-یه فیلم جدید مى خوایم بسازیم که دوست دارم با چندتا از شما مشورت کنم(این قصه،اون قصه که گفته بودم نیست)اگه با هم مشورت کنیم ممکنه خیییییلى باحال بشه، موافقین؟ (مثلا با ٥٠ نفر از شما)....(اگه علاقه به این همکارى و همفکرى دارین،دایرکت بدین)....(یکى از نکات باحالش اینه که تا حالا اینکار نشده)
...
١٣-راستى سوله ى بحران که در اختیار خندوانه قرار گرفته بود، نه به زور و نه با تجاوز و نه با پارتى بازى گرفته شده بود که حالا پس گرفته بشه!

به هر حال خندوانه کم فرهنگسازى نکرد و تکلیفش روشنه.»

501

کد خبر: 874630

وب گردی

وب گردی