«بی گمان عشق»  برای  کمک به آسایشگاه معلولین ذهنی منتشر شد

آلبوم موسیقی « بی گمان عشق» اثر فرشید کاشانی برای کمک به آسایشگاه معلولین ذهنی روانه بازار شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، «بی گمان عشق» اثر فرشید کاشانی عنوان آلبومی است که 9 ترک در سبکهای مختلف راک دارد.

این آلبوم 9 قطعه با نام های «مرا ببر»، «پاییز گمشده»، «خوب من تویی»، « ابری ام»، «اسرار ازل»، «بی گمان عشق»، « میتازی ام»، «نیمه تاریک ماه» و «ای عشق» دارد.

خواننده و ترانه‌سرای این آلبوم موسیقی فرشید کاشانی بوده و آهنگسازی و تنظیم آن را مسعود فیاض‌زاده برعهده داشته است.

هنرمندانی چون علی باغفر، نوید اربابیان، امید نیک بین و جواد سام‌نژاد نیز در تولید این اثر به عنوان نوازنده همکاری کنند. این آلبوم در بهار 1396 موفق به اخذ مجوز پخش از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شد که هم اکنون به صورت دیجیتال در رسانه های داخلی و خارجی قابل دسترسی است.

کلیه عواید فروش این آلبوم صرف کمک به آسایشگاه معلولین ذهنی می شود.

شاعر این اثر برای این آلبوم یادداشت کوتاهی منتشر کرده است: « این مجموعه دغدغه ی هفت ساله ی من است... از ضبط نت به نت قطعات آن گرفته که با همکاری صمیمانه ی مسعود فیاض زاده و جمعی از دوستان نوازنده ام در بهترین استودیو های روز ضبط شد تا ترانه نویسی دوباره و دوباره ی آن که تک تک واژه ها بیانگر ذهنیات ، احساسات و اتفاقاتی است که طی این دوران بر من گذشته است. از تحمل بار شیرین تولید گرفته تا روند اخذ مجوزات لازم ، در کل خاطرات و تجربیاتی را در کنار دوستانی رقم زد که نفس کشیدن در این سالها را برای من ارزشمند، و از من منی بهتر از دیروزم ساخت و همه اینها میسر نمیشد مگر با حضور و دلگرمی هایی که همسرم در طی این سالها به من داد.»

503

کد خبر: 874639

وب گردی

وب گردی