وحدت و همدلی ملت ایران توطئه‌ منطقه‌ای و بین‌المللی را خنثی می‌کند

نماینده شهر بابک گفت: بدون شک وحدت و همدلی ملت ایران می‌تواند توطئه‌ها را خنثی و منطقه را از لوث جنگ‌افروزان پاک کند.

به گزارش ایسکانیوز، علی اسدی‌کرم نماینده مردم بابک در نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس اظهار کرد: پیروزی غرورآفرین رزمندگان و مدافعان حرم بر داعش را تبریک عرض می‌کنم. برای همه رزمندگان آرزوی موفقیت، برای شهدا آمرزش الهی و برای فرمانده آنها سردار سلیمانی سلامتی و موفقیت‌های بیشتر در نبرد با استکبار خواستارم.

وی افزود: بدون شک وحدت و همدلی ملت ایران می‌تواند توطئه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی را خنثی و منطقه را از لوث جنگ‌افروزان پاک کند.

اسدی‌کرم در ادامه در تذکری به وزیر نیرو اضافه کرد: شهر بابک با محدودیت منابع آب و کاهش شدید ذخایر آن در بخش صنعت و کشاورزی مواجه است، لذا باید منابع آبی و سفره‌های زیرزمینی به خوبی مدیریت شود.

نماینده مردم شهر بابک گفت: پروژه انتقال آب از خلیج‌فارس تا استان یزد نیز باید به خوبی مدیریت شود تا با افزایش سرعت در انجام آن، آب شرب در شهرستان بابک مورد استفاده قرار گیرد.

وی تصریح کرد: همچنین کمبود و عدم تأمین برق برای واحدهای صنعتی بزرگ در شهرستان بابک نیاز شدید صنایع جنبی است، لذا تقاضا می‌کنم وزارت نیرو و مسئولان استانی در این زمینه وارد عمل شوند تا مشکلات این حوزه برطرف شود.

اسدی‌کرم در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی درباره مشکلات شهرستان متبوعش خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات اصلی در شهرستان بابک تعیین تکلیف اراضی ملکی از ملی بوده که این موضوع بحرانی جدی را برای مردم به وجود است.

نماینده مردم بابک ادامه داد: اگر از نیروهای ماهر نقشه‌بردار و امکاناتی از قبیل GPS برای تعیین تکلیف اراضی استفاده شود، تا اندازه‌ای از نارضایتی مردم کاسته می‌شود، بنابراین اگر به این منظور بودجه‌ای به این مهم تخصیص یابد، مشکلات موجود برطرف خواهد شد.

وی در تذکری به وزیر آموزش و پرورش افزود: در شهرستان بابک حدود 60 درصد از مدارس تخریبی است و اگر زلزله‌ای رخ دهد چه کسی مسئول این حادثه خواهد بود؟ همچنین هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای دارای تجهیزات فرسوده‌ای هستند که نوسازی این تجهیزات از نیازهای مبرم این شهرستان به شمار می‌آید.

اسدی‌کرم اظهار کرد:‌ امیدوارم سرانه مدارس به زودی پرداخت و مسائل و مشکلات مالی مدارس برطرف شود.

نماینده مردم بابک تصریح کرد: پرداخت نشدن اضافه کار نیروهای اداری به مدت هشت ماه موجب دلسردی و بی‌انگیزگی کارکنان شده لذا باید در اسرع وقت نسبت به پرداخت معوقات آنها اقدام شود.

وی همچنین در تذکری به وزیر نفت بیان کرد: با توجه به اینکه مردم این مناطق در فصل زمستان با مشکل مواجه هستند متاسفانه هنوز تعداد زیادی از روستاهای شهرستان بابک هنوز گازرسانی نشده است، لذا تقاضا دارم پروژه‌های گازرسانی به این مناطق در اسرع وقت عملیاتی شود.

اسدی‌کرم در تذکری به وزیر ارتباطات اظهار کرد:‌ عدم توجه به زیرساخت‌های مخابراتی در شهر بابک باعث ایجاد مشکلاتی در بخش‌های مخابراتی شده است و تعداد زیادی از روستاهای شهرستان بابک با مشکل پوشش آنتن‌دهی تلفن همراه مواجه شده‌اند لذا با توجه به نیاز این مناطق تقاضا دارم نسبت به رفع مشکلات، اقدامات لازم صورت بگیرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر: 874678

وب گردی

وب گردی