بررسی راههای گسترش تعاملات دانشگاه صنعتی شریف با دانشگاه علوم پزشکی ایران

جلسه مشترک دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه علوم پزشکی ایران با هدف گسترش تعاملات علمی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه شریف، جلسه مشترک هیئت رییسه دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه علوم پزشکی ایران با حضور دکتر فتوحی، رییس دانشگاه صنعتی شریف و دکتر ناصری پور، رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران، صبح دوشنبه، 29 آبان 96 در سالن شورای ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.
در این جلسه، دکتر ناصری پور ضمن تبریک فرا رسیدن ماه ربیع و خوش آمدگویی به اعضای هیئت رییسه دانشگاه صنعتی شریف عنوان کرد: خرسندیم که با دانشگاه صنعتی شریف همکاری های خوبی را آغاز کرده ایم.
رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران ضمن معرفی اعضای هیئت رییسه ی این دانشگاه اظهار داشت: یکی از معاونت هایی که در این دوره به چارت دانشگاه اضافه شد، معاونت اجتماعی می باشد که برای رفع مشکلات اجتماعی در نظر گرفته شده است.
وی افزود: معاونت اجتماعی به عنوان پل ارتباطی بین نیازهای سلامت جامعه و دانشگاه در نظر گرفته شده است و امید است با کمک این معاونت بتوانیم در ارائه خدمات سلامت اجتماعی قدم برداریم.
در ادامه، محمود فتوحی ضمن ابراز خرسندی از حضور در دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: بسیار خوشحالیم که توانستیم تا امروز با دانشگاه علوم پزشکی ایران تعاملات خوب و سازنده ای داشته باشیم.
دکتر فتوحی در ادامه به معرفی اجمالی دانشگاه شریف پرداخت و گفت: دانشگاه صنعتی شریف شامل 13 دانشکده مختلف و 12 هزار دانشجو است؛ همچنین، دانشگاه شریف با داشتن 20 پژوهشکده در حوزه انرژی و سلامت، یکی از فعالترین دانشگاهها در این حوزه است.
وی افزود: ما با کمک و همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایران توانستیم در زمینه طراحی و ساخت تجهیزات پزشکی موفق باشیم و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.
در این جلسه، در خصوص نحوه همکاری های پژوهشی، آموزشی، تبادل استاد، دانشجو و انعقاد تفاهم نامه بین دو دانشگاه علوم پزشکی ایران و صنعتی شریف بحث و تبادل نظر شد.

کد خبر: 874680

وب گردی

وب گردی