مشکلات تقسیمات کشوری متوجه وزارت کشور است

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی خواستار اجرای قوانین برنامه ششم توسعه و بودجه سالیانه شد و تاکید کرد: متاسفانه از منابع آبی اردبیل استفاده بهینه نمی‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، رضا کریمی در تذکر شفاهی امروز خود در جلسه علنی مجلس ضمن تسلیت به خانواده‌های زلزله زده در استان کرمانشاه، فروریختن پایه‌های داعش را به همه دلاورمردان جهان اسلام تبریک گفت.

وی در ادامه در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی اظهار کرد: دشت یک صد هزار هکتاری اردبیل، نیر و نمین با کمبود ‌آب کشاورزی مواجه است و مجموعه وزارت جهاد کشاورزی در اردبیل به قانون برنامه ششم و همچنین قانون بودجه بی‌توجهی می‌کنند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس تصریح کرد: متاسفانه از منابع آبی استان اردبیل استفاده بهینه نمی‌شود، حتی کشاورزان در تامین معاش خود دچار مشکل هستند و اردبیل جزو سه استان آخر کشور در استفاده از روش‌های نوین آبیاری است.

این نماینده مجلس همچنین در تذکر دیگری به وزیر کشور گفت: مشکلات تقسیمات کشوری متوجه وزارت کشور است و مردم برخی از مناطق در حوزه های مختلف دچار مشکل هستند، ضرورت دارد به این امر توجه شود زیرا برخی از روستاها به رغم دارا بودن شرایط لازم برای ارتقاء هنوز اقدام جدی در مورد آنان انجام نشده است.

منبع:‌ایسنا

کد خبر: 874696

وب گردی

وب گردی