جزئیات برنامه های گرامیداشت هفته بسیج در دانشگاه آزاد اسلامی

فرمانده مرکز مقاومت بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی برنامه های گرامیداشت هفته بسیج در این دانشگاه را تشریح کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر حسین نصیرزاده فرمانده مرکز مقاومت بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی با تبریک و گرامیداشت هفته مبارک بسیج، خاطر نشان کرد: واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور باید فعالیتهای خود را به منظور آشنایی جامعه دانشگاهی با خدمات بسیج در عرصه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصاد مقاومتی، نظامی و آمادگی دفاعی برنامه ریزی کنند.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی به ابلاغ بخشنامه جدول روز شمار، برنامه های محوری و کلیات هفته بسیج به واحدها و مراکز دانشگاهی در سراسر کشور اشاره و تصریح کرد: برگزاری برنامه های جذاب، متنوع، نوآورانه و پرشور برای جامعه دانشگاهی و بهره برداری حداکثری از تمام ظرفیت رسانه های دیداری، شنیداری و مکتوب در دستور کار واحدهای دانشگاهی قرار گیرد.

وی با تأکید بر بهره گیری از ظرفیت ها و توانمندی بسیج کارکنان واحدهای دانشگاهی در اجرای برنامه ها، اظهار داشت: گروه های صالحین باید در اجرای برنامه ها مشارکت داشته باشند.

دکتر نصیرزاده ادامه داد: تمامی پایگاه های بسیج ملزم به برگزاری همایش بسیج، انقلابی گری و پیشرفت علمی در دانشگاه با حضور رئیس، معاونین، مدیران و کارکنان هستند.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی از تجدید میثاق بسیجیان با آرمان های امام خمینی (ره) خبر داد و افزود: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، نمایشگاهی با عنوان «ما می توانیم» از توانمندیهای بسیجیان در عرصه های فرهنگی، دفاعی، اقتصادی، علمی و هنری در سازمان مرکزی دانشگاه برپا شده است.

وی همچنین بر فضاسازی در محیط های دانشگاهی به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج تأکید کرد و گفت: نشست های مختلف از جمله «نشست پدافند غیرعامل» به مناسبت هفته بسیج برگزار می شود.

نصیرزاده با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و تبریک به مناسبت پایان یافتن سیطره داعش، گفت: شجره طیبه بسیج به داد جهان اسلام رسید و تفکر بسیجی با دست توانمند سربازان انقلابی، عراق و سوریه را نجات داد.

وی در پایان با تأکید بر اهمیت تبیین نقش و جایگاه بسیج برای مخاطبان، گفت: تفکر انقلابی بسیجیان در تمامی عرصه های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی آماده خدمتگزاری است.

روز شمار هفته مبارک بسیج در سال 96

عنوان روز

تاریخ

روز

قمری

شمسی

بسیج، اقتصاد مقاومتی و سازندگی

ربیع الاول 1

29 آبان

دوشنبه

بسیج، محرومیت زدایی و خدمت رسانی

ربیع الاول 2

30 آبان

سه شنبه

بسیج، اعتلای فرهنگی و اجتماعی

ربیع الاول 3

1 آذر

چهارشنبه

بسیج، اندیشه ورزی و تولید علم

ربیع الاول 4

2 آذر

پنجشنبه

بسیج، مسجد محوری و ولایتمداری

ربیع الاول 5

آذر3

جمعه

بسیج، دولت مقاومت و استکبار ستیزی

ربیع الاول 6

آذر4

شنبه

بسیج، جهاد کبیر و عمل انقلابی

ربیع الاول 7

آذر5

یکشنبه

کد خبر: 874763

وب گردی

وب گردی