تفته: وزیر ورزش پیگیر اخبار بازسازی پیست دیزین بود/تغییرات طبق مصوبه سازمان استاندارد در سه فاز انجام شد

مدیر عامل شرکت سرمایه گذار پیست بین المللی دیزین، گفت: تاکنون این پروژه حدود 4 میلیارد تومان هزینه در برداشته است. مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان در این مدت به شدت پیگیر اخبار و سیرتکاملی کارها بودند. 

حمیدرضا تفته در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز در خصوص گرمای هوا و شرایط جوی عنوان کرد: امسال، نسبت به سال های گذشته شاهد هوای گرم تری هستیم و در حال حاضر تنها روی قله ها شاهد برف بوده ایم. ماهم از این شرایط استقبال کردیم و از این موقعیت برای بازسازی و بهره برداری بهتر از پیست استفاده کردیم. ما موفق شدیم در این مدت کارهایی که برای بهبود پیست دیزین لازم بود را انجام دهیم.

وی ادامه داد: این برنامه ریزی و تغییرات طبق مصوبه سازمان استاندارد کشور در سه فاز انجام شد. فاز یک که از حساسیت بیشتری برخوردار بود رو به اتمام است و به زودی قابل بهره برداری است؛ما در این برنامه ریزی بحث تاسیسات، روشنایی، سیم کشی و... را پیش رو داشتیم که با موفقیت به پایان رسید، در 2 فاز دیگر نیز تنها کارهای نرم افزاری و نقشه ها باقی مانده است. در چند روز آینده همه برنامه ها و کارهای صورت گرفته شفاف سازی و اطلاع رسانی خواهد شد؛ تاکنون این پروژه حدود 4 میلیارد تومان هزینه در برداشته است. جالب است بدانید مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان در این مدت به شدت پیگیر اخبار و سیرتکاملی کارها بودند.

مدیر عامل شرکت سرمایه گذار پیست بین المللی دیزین در خصوص زمان افتتاح و مبلغ ورودی ها خاطرنشان کرد: برخلاف تصورات با اینکه می توانیم ورودی پیست را تا 15 درصد افزایش دهیم اما در سال جاری ورودی ها تنها 7% افزایش قیمت نسبت به سال گذشته دارد. همچنین درمورد زمان افتتاح باید بگویم که دست خداست؛ ما برای این کار حداقل نیاز به 2 متر برف داریم که به خواست خدا در دو روز می شود آن را تامین کرد. در حال حاضر تنها روی قله شاهد برف هستیم و با این حساب نمی توان تاریخ دقیق برای افتتاح این پیست مشخص کرد.

601

کد خبر: 874785

وب گردی

وب گردی