کاشانی: خیلی باید حواسمان به رعایت شئونات اجتماعی باشد/ آرزویم انتقال پرسپولیس به بخش خصوصی است

عضو هیأت مدیره و پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: استقلال و پرسپولیس دو باشگاه بزرگ هستند و در چشم خیلی‌ها قرار دارند، اعضای این دوب اشگاه باید شئونات اجتماعی راخیلی رعایت کنند.

به گزارش ایسکانیوز، جعفر کاشانی امروز بعد از جلسه هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه آیا جریمه علیرضا بیرانوند ‌نقدی‌ است، گفت: خیر او جریمه نشده است.

وی در مورد اینکه آیا او جریمه می‌شود، عنوان کرد: او جوان است. این نفرات بازیکنان جوان باشگه هستند. باید بدانند پیراهن چه باشگاه بزرگی را به تن می‌کنند. آنها وقتی با پیراهن پرسپولیس وارد زمین می‌شوند زیر ذره‌بین می‌روند و رفتار و کردار آنها به دقت زیر نظر گرفته می‌شود. آنها باید سعی کنند محبوب شوند و این مسئله با رعایت خیلی از مسائل اجتماعی به دست می‌آید. امیدوارم این بچه‌ها در این مسیر هدایت شوند. بیرانوند یک بازیکن ملی است و سطح توقع مردم از این بازیکنان بیشتر است.

کاشانی خاطرنشان کرد: دوستان ما یکی یکی از دنیا می‌روند و ما هم پشت‌بند آنها در حال رفتن هستیم و امیدوارم این آرزو تحقق پیدا کند که استقلال و پرسپولیس به شرایط مناسبی برسند. استقلال و پرسپولیس دو باشگاه بزرگ هستند و در چشم خیلی‌ها قرار دارند، اعضای این دو باشگاه باید شئونات اجتماعی راخیلی رعایت کنند. آنها هرکدام سمبل و نمادی از فرهنگ قدیم هستند که گذشتگان و ورزشکاران بزرگ از خودشان به یادگار گذاشتند.

وی در مورد بحث تمدید قرارداد با برانکو تصریح کرد: بحثی در این مورد وجود ندارد، برانکو مربی پرسپولیس است، هنوز قراردادش به اتمام نرسیده که بخواهد برود.

وی در مورد اینکه در تمدید قرارداد برانکو اما و اگر وجود دارد، خاطرنشان کرد: زندگی با اما و اگر می‌گذرد، پرسپولیس یک باشگاه بزرگ است، آرزوی ما این است که این باشگاه به بخش خصوصی منتقل شود و در چارچوب طرح ملی و حمایت مسئولان شکل بگیرد، وقتی سازمان پیدا کرد بگو مگوها کمتر می‌شود، این آرزوی ما است و امیدواریم تحقق پیدا کند.

وی در مورد مطرح شدن بحث حضور مهدی مهدوی‌کیا و وحید هاشمیان تصریح کرد: از این مسئله اطلاع ندارم. اینجا باشگاه است و این دو عضو خانواده بزرگ پرسپولیس هستند. هر دو نفر از الگوهای این دو باشگاه هستند، اینجا خانه مهدوی‌کیا و هاشمیان است، اینکه چه کسی به هیأت مدیره می‌آید را مسئولان مربوطه مشخص خواهند کرد.

کاشانی در رابطه با مشکل سربازی احمد نوراللهی عنوان کرد: این مسائل را من نمی‌دانم و اطلاعی در این مورد ندارم.

602

کد خبر: 874834

وب گردی

وب گردی