شبکه برق در مناطق زلزله‌زده مشکلی ندارد

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو گفت: مشکل ناشی از آسیب طوفان به شبکه توزیع برق ازگله رفع شده و برق منطقه مشکلی ندارد و شبکه کاملا پایدار است.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ میثم جعفرزاده با اشاره به وضعیت ناپایدار آب و هوا در غرب کشور و وقوع طوفان طی روز گذشته در استان کرمانشاه گفت: در اثر طوفان شب گذشته یک فیدر ۲۰ کیلوولت به طول ۷۰ کیلومتر در مناطق صعب العبور ازگله از مدار خارج شد.

او ادامه داد: با توجه به حضور و آماده باش پست های امداد برق در ازگله، این آسیب در عرض حدود ۲.۵ ساعت برطرف شد و از شب گذشته منطقه برق‌دار است و هیچ مشکلی در خطوط متوسط و ضعیف برق گزارش نشده است.


مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو در خصوص آخرین وضعیت تامین برق خوزستان نیز گفت: دیروز شاهد قطع برق زودگذر در این استان بودیم که علی رغم گرد و غبار زیاد اما علت قطعی طوفان عنوان شد که آن هم در ساعات اولیه مشکل به طور کامل برطرف و در حال حاضر در آن منطقه نیز مشکلی برای تامین برق وجود ندارد.


جعفرزاده با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای پایدارسازی شبکه برق تاکید کرد: با همت همکاران اکنون هیچ مشکلی در شبکه وجود ندارد و کاملا آماده مقابله با وقایع احتمالی هستیم.

منبع: ایسنا

401

کد خبر: 875210

وب گردی

وب گردی