تولید اتان در پارس جنوبی به ۱۱ هزار تن در روز می‌رسد

با تکمیل و راه‌اندازی واحدهای جدید در پالایشگاه های ششم و هشتم مجتمع گازی پارس جنوبی، فرآوری محصول با ارزش اتان به روزانه ۱۱ هزار تن می‌رسد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ به نقل از شرکت ملی گاز، مسعود حسنی، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: فرآوری کنونی تولید اتان ۹ هزار تن در روز است که این رقم با تکمیل و راه‌اندازی واحدهای اتان در پالایشگاه‌های جدید ششم و هشتم، به ۱۱ هزار تن در روز می‌رسد.

او با بیان این‌که با انجام کار گروهی و با تکیه بر دانش و توان داخلی، می‌توانیم گام‌های موثری در مسیر شکوفایی اقتصاد کشور برداریم، ادامه داد: همواره برای عبور از مشکلات، باید آمادگی کامل داشته باشیم و توان خود را برای تولید حداکثری و جلوگیری از خام فروشی افزایش دهیم.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه، به توان سازندگان داخلی اشاره کرد و یادآور شد: با اطمینان کامل به سازندگان داخلی، با تکیه بر دانش و توان متخصصان بومی و بدون وابستگی به غیر، می‌توانیم در پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی به سمت جلو حرکت کنیم.

حسنی، عملیات راه‌اندازی برق پشتیبان در بزرگترین مجتمع گازی کشور را یکی از مهم‌ترین اقدامات در سال ۹۶ عنوان کرد و گفت: با اتصال برق پشتیبان به پالایشگاه‌های مجتمع، گام بزرگی رو به جلو برداشته شد و اکنون با یک پشتوانه بسیار کامل می‌توانیم در مسیر افزایش تولید و کیفیت حرکت کنیم.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی، رضایتمندی مشتریان را یکی از مهم‌ترین موارد کار عنوان کرد و گفت: با انجام اقدامات اصلاحی و برنامه‌ریزی‌های دقیق، کیفیت محصولات مجتمع را افزایش خواهیم داد تا مشتریان متنوع تری داشته باشیم و بتوانیم مشتریان بیشتری را جذب کنیم.

او افزود: با نشست‌های مشترک با مشتریان، افزون بر رفع مشکلات و نارضایتی‌ها، باید تولید حداکثری و پایدار از مخزن مشترک را همواره حفظ کرد.

401

کد خبر: 875258

وب گردی

وب گردی