صدیقی: هدف تاسیس اسرائیل تفرقه انگیزی درمیان مسلمانان است

امام جمعه موقت تهران گفت: قرآن کریم در آموزه های سیاسی خود، همواره صهیونیست ها را شدید ترین دشمنان برای مومنین جهان معرفی کرده است.

حجت الاسلام کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران روز گذشته در حاشیه اجلاس جهانی محبان اهل بیت در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، با تاکید بر لزوم توجه اسلام به مسئله قدس و صهیونیسم اظهار داشت: قرآن کریم در آموزه های سیاسی خود، همواره صهیونیست ها را شدید ترین دشمنان برای مومنین جهان معرفی کرده است.

وی افزود: از روزی که اسرائیل و رژیم صهیونیستی تاسیس شد به عنوان غده ای سرطانی جز مزاحمت، تخریب خانه ها، آزار مسلمانان و ایجاد تفرقه هیچ ثمره ای نداشته است.

صدیقی ادامه داد: در حال حاضر وحدت حکومت عربستان با شجره ملعونه داعش روشن شده و این گروه تروریستی به فضل خدا نابود شده است؛ سرمداران این گروه عربستان و رژیم صهیونیستی بودند که نقشه آن ها در منطقه با شکست مواجه شد.

امام جمعه موقت تهران در پایان خاطر نشان کرد: ان شاالله با آگاهی و بصیرتی که به وسیله جلساتی مانند اجلاس محبان اهل بیت در میان مسلمانان نشر پیدا می کند، بتوانیم با وحدت و انسجام و بصیرت با طرح های رژیم صهیونیستی مقابله کنیم.

302

کد خبر: 875321

وب گردی

وب گردی