بسیج ترویج دهنده ارزش های دینی و انقلابی/فرهنگ بسیجی الگوی بزرگی برای دنیا است

همایش هفته بسیج با حضور حجت الاسلام والمسلمین مجتبی بامری امام جمعه، احمد رضا طاهری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان، حجت الاسلام والمسلمین شهاب میرزایی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در مجتمع آموزش عالی، حجت الاسلام والمسلمین محمد عزیز پور رئیس دادگستری، سرهنگ پاسدار محمد پودینه فرمانده سپاه ،معاونین فرماندار و جمعی از اساتید ودانشجویان در تالار امیر المومنین (ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان برگزار شد.


به گزارش ایسکانیوز، در این همایش حجت الاسلام والمسلمین مجتبی بامری امام جمعه شهرستان سراوان با بیان اینکه هفته بسیج یادآور ارزش ها، آرمان ها و مجاهدت های انسان هایی است که سال ها متمادی را در جبهه های جنگ و در مسیر انقلاب اسلامی پشت سر گذاشته اند، گفت: بسیجی کسی است که همیشه خود را آماده جان فشانی برای احیای ارزش های خدا می بیند.
وی با بیان اینکه بسیج ترویج دهنده ارزش های دینی و انقلابی است، افزود: امروزه در دنیا خبری هایی تحت عنوان فتنه منتشر می شود و افرادی با جنایت های خود قصد خراب کردن چهره اسلام را دارند، که به برکت حضور بسیج همه آنها نابود شده اند.
امام جمعه شهرستان سراوان با اشاره به اینکه دنیای اسلام با وجود فرهنگ بسیجی احساس امنیت می کند و این فرهنگ الگویی برای دنیا است، اظهار داشت: در دل مسلمانان افراط و تفریط وجود دارد و جوانان ما به انحراف کشیده شده اند و این امر به خاطر دسیسه های دشمنان است.
وی با بیان اینکه دشمنان از صدر تاکنون از وحدت و بصیرت دنیای اسلام می ترسند و می دانند که همیشه در مقابل مسلمانان شکست می خورند، تصریح کرد: هر جا که بصیرت به اوج خود برسد وحدت، برادری و همدلی بیشتر می شود.
حجت الاسلام والمسلمین بامری خاطر نشان کرد: دشمنان دین اسلام همیشه زیرکانه قدم برداشته و هوشیارانه عمل می کنند و بر روی کسانی که اهل سهل انگاری یا افراط هستند، سرمایه گذاری و برنامه ریزی کرده اند.
وی در ادامه اذعان داشت: دنیای اسلام گرفتار مشکلاتی است که استکبار و دنیای کفر با دسیسه های خود ایجاد می کنند و راه دوری از آنها استکبار ستیزی و بصیرت می باشد.
امام جمعه شهرستان سراوان در پایان گفت: دشمنان در پی افرادی هستند که دنباله رو هوای نفس می باشند و بخواهند برای خود اسم و رسمی در جامعه داشته باشند، لذا مردم باید با هوشیاری لازم و کافی در مسیر ارزش های دینی و انقلابی گام بردارند

کد خبر: 875335

وب گردی

وب گردی