۲۵۵۳ طرح تولیدی در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شد

سخنگوی بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۵۵۳ طرح تولیدی با اشتغال‌زایی ۳ هزار و ۵۶۱ نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم در این استان اجرا شده است.

به گزارش ایسکانیوز،سید علی ساداتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: از سال 92 تاکنون 2553 طرح تولیدی با اشتغالزایی 3 هزار و 561 نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم با 37 میلیارد و 293 هزار تومان اعتبار هزینه شده از محل تسهیلات بانکی با کارمزد 4 درصد در این استان اجرا شده است.

وی از صدور 3500 گواهی مهارتی خبر داد و عنوان کرد: این طرح‌های در بخش‌های مختلف از جمله پرورش مرغ بومی، گلخانه، زعفران، بلدرچین، دام سنگین، قارچ خوراکی، پرورش بوقلمون، شترمرغ، پرورش کبگ و صنایع تبدیلی اجرایی شده است.

ساداتی ابراز کرد: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده در هفته بسیج امسال در شهرستان‌های مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد 30 طرح صنایع تبدیلی، مشاغل خانگی و اقتصاد مقاومتی با اعتبار هزینه شده 2 میلیارد و 300 میلیون تومان از محل تهسلات بانکی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

سخنگوی بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: همچنین در این هفته از جهادگران و کارآفرینان نمونه طی برگزاری همایشی با عنوان " شکوه هجرت و طلائه‌داران اقتصاد مقاومتی" تجلیل می‌شود.

ساداتی بیان کرد: نمایشگاه عرضه و فروش محصولات اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی با هدف معرفی دستاوردها و توانمندی کارآفرینان بسیجی برپا شده است.

902

کد خبر: 875350

وب گردی

وب گردی