موج اخراج های ترامپ به خانواده اش رسید- کوشنر و ایوانکا برکنار شدند!

رییس جمهور آمریکا از دختر خود، ایوانکا ترامپ و داماد خود، کوشنر که هر دو مشاوران وی در کاخ سفید هستند خواسته است تا به خانه خود در نیویورک بازگردند تا به شایعات تاثیر روابط خانوادگی ترامپ بر وظایف ریاست جمهوری او خاتمه دهد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از پرس تی وی، برخی گزارش ها از سوی مشاوران ترامپ و اعضای برجسته حزب جمهوری خواه انگیزه دونالد ترامپ برای خارج کردن دختر و داماد خود از کاخ سفید را رها شدن از فشار مضاعف خبرنگاران دانستند که همواره خانواده ترامپ را به مداخله در امور مربوط به سیاست های کلان کشور متهم می کردند.

در همین رابطه یک جمهوری خواه نزدیک به ترامپ با اشاره به این گزارش، نقش کوشنر را در کاخ سفید بسیار ناچیز خواند و اذعان داشت که ترامپ بال های او را قیچی کرده است.

همچنین گفته می شود جان کلی رییس کارکنان کاخ سفید با طرح ریزی سیستم جدید اداری در کاخ سفید، کوشنر، ایوانکا و دیگر مشاوران را ملزم به هماهنگی با وی برای ملاقات دونالد ترامپ ساخته بود.

این تحولات در شرایطی صورت می گیرد که پیش از این ترامپ وظایف سنگینی را بر عهده کوشنر قرار داده بود که بازنویسی قرارداد های تجاری، توسعه روابط با چین، و کمک به پیشبرد صلح در منطقه خاورمیانه از جمله آنها بود که با انتصاب "کلی" به مقام ریاست کارکنان تنها مورد آخر برای کوشنر باقی ماند.

برخی گزارش ها از سوی نزدیکان جمهوری خواه ریاست جمهوری آمریکا از نارضایتی دونالد ترامپ بابت مشاوره کوشنر مبنی بر اخراج جیمز کومی رییس پیشین FBI خبر می دهند.

گفتنی است کوشنر همچنان کاخ سفید را درگیر حاشیه های متعددی کرده است که از جمله آنها افشای ملاقات او با نمایندگانی از روسیه در آستانه انتخابات ریاست جمهوری گذشته آمریکا بوده است.

کد خبر: 875377

وب گردی

وب گردی