آخرین وضعیت ایمن سازی خط ۷ مترو تهران تشریح شد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اینکه ایمن سازی خط ۷ مترو تهران در دستور کار قرار دارد، در حال حاضر به دنبال نصب تجهیزات مورد نیاز در خط هستیم و تلاش می‌شود تا پایان اسفند ایمن سازی به پایان و بهره‌برداری مجدد آغاز شود.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از تسنیم،محسن پورسیدآقایی با اشاره به برنامه ریزی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برای توسعه خدمات حمل و نقل به شهروندان، اظهار کرد: در این زمینه به دنبال فراهم کردن ساختارهای مورد نیاز هستیم و بنا داریم مسافرگیری را در تمامی بخش‌ها افزایش دهیم.

وی تصریح کرد: افزایش ظرفیت در بخش ریلی، اتوبوس‌های بی آرتی و همچنین تاکسیرانی از سیاست‌‌های حوزه حمل ونقل خواهد بود به طوری که هم اکنون بسیاری از شهروندان از نوع خدمات ارائه شده رضایت ندارند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ادامه داد: گسترش و توسعه حمل ونقل عمومی با اولویت حمل ونقل ریلی اولویت اصلی است.

وی با اشاره به آخرین وضعیت ایمن سازی خط 7 مترو تهران بیان کرد: این خط پس از دریافت نظرات کارشناسان و برگزاری جلسات تعطیل شد و در حال حاضر مراحل ایمن سازی خط در دست اقدام است و پیش بینی ‌می شود تا پایان اسفند اقدامات لازم در حوزه ایمن سازی به اتمام برسد.

پورسیدآقایی همچنین به کاهش سرفاصله حرکت قطارها اشاره کرد و گفت: در حال حاضر این موضوع در برخی از خطوط شروع شده و در آینده نیز توسعه خواهد یافت.

۷۰۵

کد خبر: 875418

وب گردی

وب گردی