هلال احمر اردبیل در کمک به زلزله‌زدگان فعال عمل کرده است

فرماندار شهرستان اردبیل گفت: تلاش و همت جمعیت هلال احمر اردبیل در ارتباط با جمع‌آوری کمک به زلزله‌زدگان غرب کشور شایسته تقدیر است و جمعیت هلال احمر اردبیل در کمک به زلزله‌زدگان فعال عمل کرده است

به گزارش ایسکانیوز، جواد زنجانی ظهر امروز در بازدید از سوله‌های تفکیک اقلام اهدایی مردم به زلزله‌زدگان غرب کشور در اردبیل اظهار داشت: جمعیت هلال احمر استان اردبیل از همان لحظات اولیه وقوع زلزله در کنار هموطنان زلزله زده بودند.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر استان اردبیل دو نوع کمک در این حادثه انجام داده است، افزود: کمک نخست همان امدادرسانی به مردم زلزله زده کرمانشاه است که با حضور نجاتگران این جمعیت در این مناطق و به خصوص در مناطق روستایی مشغول عملیات امداد و نجات بوده و هستند.

زنجانی دومین نوع کمک جمعیت هلال احمر استان اردبیل به هموطنان زلزله‌زده را کمک‌های غیر امدادی بیان کرد و افزود: این نوع ‌کمک به دو صورت نقدی و غیرنقدی تقسیم‌بندی می‌شود که در هر دو مورد جمعیت هلال احمر اردبیل فعال است.

فرماندار شهرستان اردبیل در بازدید از هر دو سوله تفکیک اقلام جمع آوری شده جمعیت هلال احمر تصریح کرد: نجاتگران، داوطلبان و پرسنل جمعیت هلال احمر در این سوله متحمل زحمات فراوانی می‌شوند.

در حین بازدید فرماندار اردبیل، یک تریلی محموله شامل برنج، قند، کنسروجات، روغن، چای، حبوبات، نایلون سنگری، وسائل گرمازا، پوشاک، وسایل بهداشتی و غیره بارگیری و به مناطق زلزله‌زده ارسال شد.

منبع:تسنیم

902

کد خبر: 875421

وب گردی

وب گردی