بیش از یک‌ سوم جمعیت استان کردستان "بسیجی" هستند

رئیس ستاد کنگره گرامیداشت ۵۴۰۰ شهید کردستان گفت: بیش از یک‌ سوم جمعیت استان کردستان یعنی قریب به ۶۰۰ هزار نفر در کسوت مقدس بسیج قرار دارند.

به گزارش ایسکانیوز،سرهنگ ابراهیم حسینی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این شهر با بیان اینکه بسیج شجره طیبه است، اظهار داشت: بسیج براساس آموزه‌های دینی شکل گرفته و در تمام صحنه‌ها حضور دارد و همواره در حال رشد و تعالی است.

وی با تاکید بر اینکه بسیجیان با خداوند در ارتباط هستند، گفت: بسیج دغدغه بیم و خدامحوری و خدمت به مردم را دارد.

رئیس ستاد کنگره گرامیداشت 5400 شهید کردستان تصریح کرد: در دوران انقلاب بسیجیان استان در فتنه‌های تجزیه‌طلبی پیش‌قراول مبارزه با فتنه‌ها بودند و رزمنده‌های کردستانی در گردان‌های حمزه و امام حسین(ع) در عملیات کربلای 5 جنوب حماسه‌ساز شدند.

وی به اهل بصیرت‌بودن بسیجیان اشاره کرد و ادامه داد: مردم کردستان باید افتخار کنند که در دفاع از انقلاب اسلامی نه تنها کمتر از استان‌های دیگر تلاش نکرده بلکه در بسیاری از صحنه‌ها پیشتاز بودند.

سرهنگ حسینی افزود: امروزه در استان بیش از یک‌‌سوم جمعیت یعنی قریب به 600 هزار نفر در کسوت مقدس بسیج قرار دارند و این افتخار بزرگی برای کردستان است.

وی با بیان اینکه بسیج واقعی جهان در حال شکل‌گرفتن است، اظهار کرد: امروزه الگو و فرم دفاعی اسلام تحت عنوان بسیج در حال شکل گرفتن بوده و جایگاه خود را در جهان اسلام پیدا کرده است.

رئیس ستاد کنگره گرامیداشت 5400 شهید کردستان خاطر نشان کرد: رزمندگان جبهه مقاومت، گروهک تکفیری داعش که محصول مشترک آمریکا و اسرائیل بود را برهم زدند و آنان را شکست دادند. لحظه‌به‌لحظه شاهد غروب استکبار و پایین کشیده‌شدن پرچم استکبار در جهان هستیم و این مهم ناشی از قدرت ایمان، ایثار و شهادت‌طلبی رزمندگان اسلام است.

منبع:تسنیم

902

کد خبر: 875434

وب گردی

وب گردی