نوری: کمیته انضباطی در حق استقلال اجحاف می‌کند/باید چیدمان داوری‌ها بهتر شود

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال،‌گفت: همچنین احساس می‌کنم کمیته انضباطی در حق استقلال اجحاف می‌کند. محرومیت هواداران و بازیکنان به این شکل خوب نیست.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، محمد نوری درباره دیدار آبی پوشان با سیاه جامگان، گفت: استقلال فوتبال خوبی ‌ بازی می‌کند و این موضوع را همه کارشناسان تایید می‌کنند. تیم در دفاع بسیار خوب شده و دریافت تنها یک گل در چهار بازی نشان دهنده این موضوع است. در بازی با سیاه جامگان نیز شاهد بودیم که استقلال فوتبالی رو به جلو ارائه کرد و روز خوبی را برابر حریف داشت. شفر نیز با توجه به غیبت برخی بازیکنان تغییراتی در تیم داده بودند که بسیار مفید واقع شد. پادوانی در مرکز دفاع در کنار مجید حسینی زوج بسیار خوبی را تشکیل دادند و ترکیب بازیکن جوان و باتجربه به استقلال کمک کرد. چپاروف و ابراهیمی به خوبی مرکز زمین را مانند یک مدیر، هدایت کردند و امید نورافکن نیز در سمت چپ دفاع بسیار خوب ظاهر شد. تنها مشکل تیم الان گل زدن است که این موضوع نیز با گذر زمان حل خواهد.

وی افزود: گل نشدن توپ‌ها، جزئی از فوتبال است و مطمئن هستیم با ادامه این روند این معضل نیز برطرف می‌شود. برابر سیاه جامگان تیم در فاز حمله موفق عمل کرد، روند خوبی از نظر بازی داشت. بابت گل نشدن توپ ها نباید از شهباززاده انتقاد کرد زیرا او نیز می خواهد برای تیم گلزنی کند. سجاد از نظر فنی بازیکن بسیار خوبی است و از نظر اخلاقی نیز بازیکن تایید شده و با شخصیتی است و مطمئنا می‌تواند به زودی این مشکل را برطرف کند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در ادامه درباره تاثیرات حضور شفر در ایران، تصریح کرد: عملکرد شفر نشان می‌دهد که او بهترین گزینه برای استقلال بوده است. من چند مرحله در تمرینات استقلال شرکت کردم و دیدم که او چگونه برای تیم دلسوزی می‌کند و عاشق تیم است. شفر در این مدت تلاش کرده تا رابطه میان بازیکنان را نزدیک‌تر کند. همچنین تیم از نظر شرایط بدنی پیشرفت کرده و دیگر مانند گذشته بعد از 60 دقیقه بدن بازیکنان تحلیل نمی‌رود. استقلال البته در این راه نیاز به اندکی خوش شانسی هم دارد و اگر شانس بیاورد، مطمئنا با شفر می‌تواند موفق شود.

نوری در پایان با انتقاد از تصمیمات داوران، گفت: از کمیته داوران و انضباطی انتقاداتی دارم. عقیده دارم باید چیدمان داوران بهتر باشد تا استقلال دیگر تا این اندازه ضرر نکند. برابر سیاه جامگان گل درست استقلال مردود اعلام شد و این موضوع برای اولین بار در این فصل اتفاق نیفتاده است. همچنین احساس می‌کنم کمیته انضباطی در حق استقلال اجحاف می‌کند. محرومیت هواداران و بازیکنان به این شکل خوب نیست و باید در این احکام تجدید نظر شود تا استقلال آرامش داشته باشد.

602

کد خبر: 875521

وب گردی

وب گردی