استقلال خورستان ـ پیکان / نقص فنی پیکان پس از رکورد شکنی!

استقلال خورستان موفق شد با یک گل پیکان را شکست دهد تا شاگردان جلالی پس از هفته ها طعم شکست را بچشند.

به گزارش ایسکانیوز، استقلال خوزستان پس از کش و قوس های فراوان ظاهرا سرانجام به ثبات مدیریتی و مالی رسیده است و شاید این اتفاقات باعث بهتر شدن نتایج این تیم در آینده شود از طرفی پیکان پس از هفت برد پی در پی سرانجام متوقف شد اما شاگردان جلالی می خواهند روند رو به رشد خود را حفظ کنند و برای رسیدن به این مهم نیاز به برد در این بازی خارج از خانه برابر حربف قعر نشین خود دارند.

هفته سیزدهم لیگ برتر؛
استادیوم: غدیر اهواز
داور: حسین زرگر؛ کمک‌ها: محمدجواد مداح، محمد راهی و روح‌الله شریفی/ ناظر: علیرضا یزدانی.


کارت زرد: علیرضا زندوی در دقیقه 50 از استقلال خورستان

ترکیب میزبان

وحید شیخ‌ویسی، موسی کولی‌بالی، عقیل کعبی، سعید زارع(63 - طالب ریکانی)، محمدعلی فرامرزی، میثم دورقی، حکیم نصاری، وحید نامداری(۷۷ - حسین صادقی)، سید علیرضا زندوی، یونس دلفی(90+3 - حسین بهرامی) و کلودیر مارینی جونیور.
سرمربی: عبدالله ویسی


ترکیب میهمان


سید پیام نیازمند، حجت حق‌وردی، آرمان قاسمی، مهدی شیری، سید ابوالفضل رزاق‌پور(68 - علی حمودی)، ماهان رحمانی، محمدصادق بارانی، ابوالفضل ابراهیمی(۸۰ - کنت)، مهدی مومنی(60 - افرنگ دافه)، فراز امامعلی و امیر روستایی.
سرمربی: مجید جلالی

شرح نیمه اول:

استقلال خوزستان و پیکان در حالی به مصاف هم رفتند که به مانند دیگر بازی های پیکان، مالکیت توپ و زمین بیشتر در اختیارتیم دیگر بود و شاگردان ویسی در ابتدای بازی سوار بر میدان شدند اما نتوانستند از این مالکیت استفاده کنند.

در ادامه پیکانی ها موقعیت های نصف و نیمه ای داشتند که به ثمر ننشست، در دقایق انتهایی بازی نیز دو تیم برنامه خاصی برای حمله نداشتند تا بازی در پایان نیمه اول با تساوی بدوم گلبه پایان برسد.

شرح نیمه دوم:

بازی کم افت و خیز دو تیم در نیمه دوم هم ادامه داشت تا اینکه استقلال خوزستان موفق شد در دقیقه 73 توسز جونیور مارینی دروازه پیکان را باز کند


لحظات حساس

دقیقه ٥: شوت از راه دور امیر روستایی در آغوش وحید شیخ ویسی آرام گرفت.

دقیقه ٢٠: پاس بلند و دقیق صادق بارانی به مهدی شیری رسید و سانتر این دفاع جلو کشیده به طور خطرناک به بیرون رفت.
دقیقه ٢٦: سانتر از راست زندوی دفاع جلوکشیده استقلال خوزستان درون محوطه جریمه به حکیم نصاری رسید اما ضربه این بازیکن با بدشانسی بعد از برخورد به مدافع حریف به اوت رفت.

دقیقه ٢٩: حرکت عالی جونیور از میانه زمین خودی تا میانه زمین پیکان ادامه داشت اماپاس پایانی اسن بازیکن دقت لازم را نداشت و موقعیت عالی از دست رفت.
دقیقه ٣٠: سانتر از راست ابوالفضل رزاقپور در محوطه جریمه با ضربه مهدی مومنی همراه شد که به اوت رفت.

دقیقه ٤٩: پاس از سمت چپ به مهدی مومنی رسید اما ضربه این بازیکن با اختلاف بسیار کم به بیرون رفت تا دروازه تیم سابقش را نتواند باز کند.

دقیقه ٥٨: حرکت عالی یونس دلفی و پاس وی، سعید زارع را در حالت تک به تک قرار دارد اما ضربه ارام این بازیکن به پیام نیازمند رسید.

دقیقه ٦٤: حرکت زیبای دافه و پاس وی به رزاقپور رسید اما ضربه این بازیکن از بالی دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ٧٥: حرکت طالب ریکانی در میانه زمین تا محوطه جریمه ادامه داشت و این بازیکن چند بازیکن را پست سرگذاشت اما ضربه محکم این بازیکن را دروازه بان پیکان به سختی دور کرد.

مرد میدان:

جونیور مارینی گل بسیار با ارزشی را برای استقلال خورستان بحران زده آن هم در برابر تیم آماده پیکان به ثمر رساند تا فشار سنگینی را از روی شانه های ویسی بردارد.

بازی از نگاه سکوها


* امیرحسین کریمی و امیرحسین صادقی دو بازیکن پیکان از این دیدار محروم هستند.

*مهدی مومنی و ابوالفضل ابراهیمی پیش از شروع بازی به سمت عبدالله ویسی رفتند.

*بختیار رحمانی که به دلیل مساله زلزله، مدتی را در شهر سرپل ذهاب اقامت داشت، از روی نیمکت نظاره گر بازی است.

*رضا مرادی، طالب ریکانی و رضا کرملاچعب پیش از شروع بازی به سمت مجید جلالی رفتند.

*ابوالفضل علایی، فرید بهزادی کریمی و سابا تاوادزه از جایگاه ویژه بازی را تماشا می کنند.

606

کد خبر: 875548

وب گردی

وب گردی