افشاگری هیلاری کلینتو ن از همدستی ترامپ و هکرهای روس!

هیلاری کلینتون بازنده انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2016 بار دیگر شکست خود را ناشی از اقدام دونالد ترامپ رقیب جمهوری خواهش در تشویق هکرهای روس برای دسترسی به اطلاعات نادرست علیه خود دانست.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از MSNBC، کلینتون طی گفتگویی ترامپ را به حمایت از هکرهای روس برای آنچه وی حمله به قلب دموکراسی آمریکا توصیف کرد نمود و نسبت به تهدید جدی از سوی مسکو هشدار داد.

وی در پاسخ به پرسشی پیرامون استفاده او از ایمیل های شخصی در دوره مسئولیتش به عنوان وزیر امور خارجه گفت که ای کاش امنیت سرور دولت در آن زمان به اندازه امنیت سرور او می بود. هیلاری در توجیه اظهارات خود افزود: باید بپذیریم در آن زمان سرورهای دولت به شدت آلوده بودند اما دست کم تا جایی که می دانیم تاکنون هیچ مدرکی که نشان دهد سرور شخصی من مشکلی داشته ارایه نشده است".

کلینتون با اشاره به نقش هکرهای روس، آنها را اجیر شده های ترامپ دانست و تاکید کرد آنها می خواستند تمام تلاش خود را به خرج دهند تا چیزی در سرور شخصی اش پیدا کنند.

نامزد پیشین حزب دموکرات در ادامه با برشمردن برخی اقدامات روسها ازجمله حمله به قلب دموکراسی آمریکا، سرقت ایمیل ها و مداخله در سیستم انتخاباتی و ثبت آرای آمریکا ادعا کرد که آنها از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

گفتنی است هیلاری کلینتون بیش از 30 هزار ایمیل محرمانه را در زمان تصدی سمت وزارت خارجه ارسال کرده بود که به همین دلیل FBI مبادرت به انجام تحقیقات مجرمانه در خصوص کشف انگیزه احتمالی وی با هدف ایجاد اختلال در سیستم قانون اساسی آمریکا نمود.

کد خبر: 875586

وب گردی

وب گردی