پنجمین اردوی استارت آپ در واحد قزوین به کار خود پایان داد

پنجمین اردوی کارآفرینی استارت آپ استان قزوین به همت دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و مرکز رشد واحدهای فناور این دانشگاه و با همکاری شرکت یونیلیور، با شناخت تیم ها و ایده های برتر برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در این رویداد سه روزه که با استقبال علاقه مندان همراه شد، بیش از 60 ایده مطرح شد که از میان آن ها 10 ایده برتر با آرای شرکت کنندگان انتخاب و تیم ها تشکیل شدند.

پس از 3 روز کار تیمی و پرورش ایده ها، تیم ها موفق شدند ایده خود را به شکل محصول اولیه ارائه دهند که مورد بررسی هیات داوران قرار گرفت. در نهایت پس از انجام داوری ها، 3 تیم برتر انتخاب شده و 2 تیم هم شایسته تقدیر شناخته شدند.

تیم «دایه» که ایده نگهداری از کودک با استفاده از نرم افزار را ارائه داده بود، مقام اول را کسب کرد. تیم «گیم تراپی» که ایده فیزیوتراپی با استفاده از یک نمونه الکترونیکی و نرم افزار را ارائه کرده بود، به مقام دوم رسید و تیم «کابین» که بر روی برنامه مدیریت سازمانی کار کرده بود، مقام سوم را به خود اختصاص داد.

تیم های بارنت و جزوه آزاد هم که به ترتیب در حوزه مسائل باربری و سامانه دانشجویی برای تبادل اطلاعات کار کرده بودند، شایسته تقدیر ویژه شناخته شدند.

تیم های اول تا سوم این مسابقات به ترتیب سه، دو و یک میلیون تومان جایزه نقدی دریافت کردند؛ این در حالی است که تمامی تیم های شرکت کننده در این اردوی کارآفرینی می توانند از حمایت و کمک های مادی و معنوی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین بهره مند شوند.

شایان ذکر است در پایان مراسم اختتامیه، از تمامی عوامل و دست اندرکاران این اردوی کارآفرینی با اهدای لوح، تقدیر به عمل آمد.

کد خبر: 875691

وب گردی

وب گردی