مدیر تولید و فنی شبکه کودک منصوب شد

مسعود عسکریان، مدیر تولید و فنی شبکه کودک شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی سیما، طی حکمی از سوی مجید شعبان پور، رییس مرکز تولید و فنی سیما، مسعود عسکریان به عنوان دومین مدیر تولید و فنی شبکه کودک منصوب شد.

پیش از عسکریان، سید اسامه حسینی خبیر این مسوولیت را برعهده داشت که به دلیل ضرورت های ماموریت های رسانه‌ای برون‌مرزی صدا و سیما، به عنوان مدیر فنی دفاتر برون‌مرزی در لبنان منصوب گردید.

در حکم انتصاب عسکریان، ماموریت های «برنامه‌ریزی اجرایی برای به‌کارگیری بهینه منابع و نیروهای متخصص، برنامه‌ریزی عملیاتی برای ایجاد استانداردهای تولید و فنی، به‌کارگیری شیوه‌ها و امکانات پیشرفته روز در امر تولید برنامه‌های تلویزیونی» برعهده وی گذاشته شده است.

مسعود عسکریان متولد سال 1355 در تهران است و در پیشینه کاری خود، کارشناسی سیستم های دیجیتال صدا و تصویر، مدیریت کارگروه کارشناسی تجهیزات فنی انیمیشن صدا و سیما و مراکز استان ها، مدیریت پروژه‌های راه‌اندازی اتوماسیون تدوین هشت مرکز از مراکز صدا و سیما، تدریس سیستم های تدوین غیر خطی و مدیریت فنی بازار فیلم اسلامی را دارد و در سال 1391، برای راه‌اندازی استودیو مجازی، رتبه عالی فنی را کسب کرده است.

شبکه کودک در ارزیابی‌های فنی سال 1395، بالاترین رتبه کیفیت را در شاخه‌های مختلف تصویر و همچنین صدا کسب کرده است.

501

کد خبر: 875717

وب گردی

وب گردی