جمعیت رهپویان با قانون جدید احزاب هماهنگ است/ ارائه اسناد برگزاری مجمع عمومی به وزارت کشور

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی از ارائه اسناد برگزاری مجمع عمومی هیات موسس تشکل متبوعش به وزرات کشور خبر داد و گفت: ما موارد اصلاحی را انجام داده و کاملا با قانون جدید احزاب هماهنگ هستیم.

به گزارش ایسکاینوز، مرتضی خلفی‌زاده عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با اشاره به مهلت قانون جدید به احزاب تا 14 آذر ماه برای اصلاح برخی موارد اظهار داشت: جمعیت رهپویان موارد اصلاحی خود را انجام داده و آن را به وزارت کشور نیز اعلام کرده است.

خلفی‌زاده با اشاره به لزوم برگزاری مجمع عمومی، اصلاح مرام‌نامه و اساسنامه مطابق قانون جدید، ادامه داد: ما بعد از اصلاح قانون ارائه شده، مفادی که احزاب باید خود را با آن تطبیق دهند به وزارت کشور ارائه داده‌ایم.

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی، افزود: شرایط صدور پروانه برای احزاب ملی و ارائه اسناد برگزاری مجمع عمومی هیات موسس با حضور 300 نفر و نیمی از اعضای استانی از دیگر مفاد این قانون است که ما آن را نیز ارائه داده‌ایم.

وی با اشاره به ارائه اسناد تاسیس دفاتر استانی در یک سوم از مراکز استانی کشور،‌ خاطرنشان کرد: جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی به لحاظ احراز شرایط اقدامات لازم را انجام داده و از این رو ما با قانون جدید احزاب کاملا تطبیق داریم.

منبع: فارس

کد خبر: 875828

وب گردی

وب گردی