ورمزیار: شفر نیاز به شناخت بیشتر از بازیکنانش دارد/ اولین گل، فشار را از روی بازیکنان برمی دارد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: تنها مشکل استقلال، گلزنی است که سبب شده فشار روانی زیادی روی بازیکنان مخصوصا مهاجمان ایجاد شود.

صادق ورمزیار در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد قرار گرفتن تیم فوتبال استقلال در رتبه دوازدهم جدول رده بندی لیگ برتر اظهار داشت: وینفرد شفر هنوز به ترکیب ایده آل خود دست پیدا نکرده است. او به زمان نیاز دارد تا کیفیت بازیکنانش را به طور کامل بشناسد و بداند از کدام بازیکنان در چه پستی بهترین بازی را بگیرد.

وی ادامه داد: البته اردوی جزیره کیش کمک زیادی به استقلال کرد و باعث شد بازیکنان هم از نظر بدنی و هم از لحاظ روحی و روانی شرایط بهتری پیدا کردند. به نظر من استقلال مقابل سیاه جامگان هم خوب بازی کرد و نشان داد به یک نظم تاکتیکی رسیده است.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: البته نباید زحمات کادر فنی قبلی را هم نادیده گرفت. متأسفانه استقلال دچار بدشانسی شد اما حالا به یک آرامش رسیده است. من به این استقلال خوشبین هستم و مطمئنم به زودی به جایگاه واقعی خود برمی گردد. شفر نشان داده هم از نظر فنی عملکرد خوبی دارد و هم از لحاظ روحی و روانی روی بازیکنان کار کرده است.

ورمزیار در پایان گفت: تنها مشکل استقلال، گلزنی است که سبب شده فشار روانی زیادی روی بازیکنان مخصوصا مهاجمان ایجاد شود. مطمئنم با اولین گلی که استقلالی ها وارد دروازه حریف کنند، این فشار از روی دوش بازیکنان برداشته می شود.

604

کد خبر: 875851

وب گردی

وب گردی