فرمانده جدید پایگاه هوایی اصفهان منصوب شد

فرمانده نیروی هوایی ارتش طی حکمی، فرمانده جدید پایگاه هشتم شکاری اصفهان را منصوب کرد.

به گزارش ایسکانیوز، طی حکمی از سوی امیر سرتیپ خلبان حسن شاه صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش امیر سرتیپ دوم خلبان محمد جعفر تک به سمت فرمانده پایگاه شکاری شهید بابایی اصفهان منصوب شد.

بر اساس این گزارش، فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم تکریم و معارفه فرمانده پایگاه شهید بابایی ضمن تبریک ریشه کنی داعش گفت: پیروزی‌های اخیر لشکر اسلام در برابر لشکر کفر و شکست داعش یک پیروزی بزرگ و راهبردی است.

وی افزود: این موفقیت بزرگ، در حقیقت همان تحقق وعده الهی در پیروزی حق بر باطل است که این بار با پیروزی جبهه مقاومت بر داعش و سرکردگان آن بوجود آمد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در ادامه با اشاره به موفقیت‌های نیروی هوایی بعد از انقلاب بیان داشت: تحول عظیمی در نیروی هوایی پس از انقلاب بوجود آمد و خلبانان بزرگی در این بستر رشد کردند که نمونه ی بارز این فرزندان غیور انقلاب، شهید بابایی می باشد که شناسنامه ی نیروی هوایی است و ما امروز میراث دار این عزیزان هستیم.

وی در ادامه ضمن تشکر و قدردانی از امیر روز خوش فرمانده سابق پایگاه شهید بابایی گفت: ادب، سخاوت و جوانمردی از خصلت‌های بارز وی است که امروز نیز با اهدای هدایای خود به زلزله زدگان بار دیگر خصلت سخاوتمندی خود را بروز داد.

منبع:‌ تسنیم

کد خبر: 875904

وب گردی

وب گردی