۱۰۰ میلیارد تومان وام ازدواج در استان قم پرداخت شد

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم از اعطای ۱۰ هزار فقره تسهیلات ازدواج به زوج‌های جوان در استان قم از ابتدای امسال تا اواخر آبان ماه جاری خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز،مجید آوری‌فرد با تشریح عملکرد سال 96 بانک‌های استان قم در زمینه پرداخت تسهیلات ازدواج اظهار داشت: خوشبختانه در استان قم، تعداد متقاضیان در انتظار برای معرفی به شعبه و تشکیل پرونده که نشانه صف انتظار برای دریافت تسهیلات ازدواج بوده در حداقل ممکن قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تا اواخر آبان ماه، بیش از 77 درصد از معرفی‌شدگان به شعب بانک‌ها، تسهیلات ازدواج خود را دریافت کرده‌اند تصریح کرد: در این راستا بیش از 10هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج با مبلغ بیش از 100 میلیارد تومان به زوج‌های جوان در استان پرداخت‌شده است.

آوری فرد افزود: حدود سه هزار نفر دیگر نیز در حال تکمیل پرونده برای دریافت تسهیلات (‌به ارزش بیش از 30 میلیارد‌تومان‌) هستند که امیدواریم تا پایان سال عملیاتی شود.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم همچنین با تقدیر از همکاری بانک‌های عامل گفت: بانک ملی با 31 درصد پرداختی، بیشترین سهم را در بین بانک‌های پرداخت‌کننده تسهیلات ازدواج داشته است.

منبع: تسنیم

902

کد خبر: 875923

وب گردی

وب گردی