انتقاد استاندار فارس نسبت به شهردار شیراز

استاندار فارس با بیان اینکه تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس فارس با جدیت دنبال می‌شود، از عدم حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر شیراز در جلسه شورای هماهنگی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس فارس انتقاد کرد.

به گزارش ایسکانیوز، اسماعیل تبادار پیش از ظهر امروز، در پنجمین جلسه شورای هماهنگی اداره کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس و نخستین جلسه هیئت امنای مرکز فرهنگی فارس اظهار داشت: اعضای شورا و شهردار شیراز باید در این جلسه حضور می داشتند و حال باید بررسی شود که چه کار مهمتری داشتند.

وی با بیان اینکه در گام نخست برای تکمیل این طرح یک میلیارد و 500 میلیون تومان اختصاص می دهیم و به طور حتم برای راه اندازی مرکز فرهنگی دفاع مقدس در فارس هماهنگی لازم انجام می شود خاطرنشان کرد: اگر این 5 هکتار را اجرایی کنیم به طور حتم به دنبال توسعه آن نیز خواهیم بود.

تبادار خاطرنشان کرد: درخواست ما از تمام مسئولان استان فارس به ویژه مسئولان شهری این است اهتمام ویژه‌ای به تکمیل طرح نیمه تمام مرکز فرهنگی دفاع مقدس شیراز داشته باشند تا دهه فجر امسال شاهد افتتاح آن باشیم.

وی با بیان اینکه تاریخ دفاع مقدس، تاریخی است که به آن افتخار می کنیم خاطرنشان کرد: باید دفاع مقدس را به نسل امروز و آیندگان بیشتر معرفی کنیم تا جامعه امروز در جریان این فداکاری ها و از خودگذشتگی ها باشد و آن را الگوی زندگی خود قرار دهند.

استاندار فارس با اشاره به اینکه ثبت تاریخ دفاع مقدس ثبت تاریخی است که شعر و شعور ایجاد می کند و حرکت آینده را مشخص می کند تا این شور و شعور در جامعه باقی بماند خاطرنشان کرد: فعالیت ما در خصوص دفاع مقدس یک وظیفه است که در کنار آن می توانیم توسعه گردشگر نیز داشته باشیم.

901

کد خبر: 875937

وب گردی

وب گردی