افتتاح استودیو رادیویی سپاه اردبیل

همزمان با اجرای برنامه‌های گرامیداشت هفته مبارک بسیج استودیوی رادیویی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل به صورت مشارکتی با صداوسیمای اردبیل افتتاح شد.

به گزارش ایسکانیوز، در راستای اجرای برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج پیش از ظهر امروز مراسم افتتاح استودیوی رادیویی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در سالن ولایت سپاه و به صورت مشارکتی گروه تلویزیونی سپاه حضرت عباس(ع) و صداوسیمای اردبیل برگزار شد.

با افتتاح استودیوی رادیویی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل این برنامه با عنوان علمداران هر هفته به مدت 15 دقیقه از رادیوی صدای مرکز استان اردبیل پخش می‌شود.

نقی‌پور، مسئول روابط عمومی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در رابطه با افتتاح این برنامه اظهار داشت: افتتاح استودیوی رادیوی سپاه اردبیل در راستای مقابله با جنگ نرم و قدرت رسانه‌ای دشمنان برنامه‌ریزی شده و این برنامه تحت عنوان علمداران به مدت 15 دقیقه در هر هفته از صدای مرکز اردبیل پخش می‌شود.

وی گفت: این برنامه به صورت مشارکتی با سازمان صداوسیمای اردبیل برگزار خواهد شد و هدف ما از راه‌اندازی این رادیو در مجموعه تلویزیونی سپاه توسعه و حفظ ارزشهای شهدا و آشنایی مردم با آرمانهای والای شهیدان است که قطعا این برنامه برای توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و نیز مقابله با جنگ نرم دشمنان حرفهای زیادی برای گفتن خواهد داشت.

901

کد خبر: 875944

وب گردی

وب گردی