تابلو ایستگاه های تاکسی و راهنمای داخل پایانه ها ساماندهی می شود

شهردار منطقه 7 از اجرای طرح ساماندهی تابلو ایستگاه های تاکسی و راهنمای داخل پایانه ها در راستای رفاه حال شهروندان خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 7، سمیه حاجوی با اعلام این مطلب افزود: هدف از اجرای این طرح ایجاد وحدت رویه در تابلوگذاری ایستگاه های تاکسی در پایانه های تاکسیرانی و معابری که ایستگاه تاکسی در آن واقع شده است و همچنین بسترسازی جهت اعمال قانون توسط پلیس راهور اجرا می شود.

وی خاطرنشان کرد: طرح های ارائه شده برای اجرای این طرح با استفاده از استاندارد ملی علائم عمودی ایران و در راستای ساماندهی تابلوهای وضع موجود اجرا خواهد شد.

شهردار منطقه 7 در ادامه با اشاره به اجرای طرح پرداخت الکترونیک کرایه های تاکسی خطی، افزود: تمامی تاکسی های خطی سطح منطقه به نرم افزار فون پی مجهز هستند و شهروندان هم با نصب این نرم افزار بروی گوشی موبایل خود می توانند کرایه خود را به صورت الکترونیک پرداخت کنند.

وی با تاکید بر اینکه حذف پول‌ کاغذی از جمله اهداف اصلی اجرای این طرح است، عنوان کرد: از طریق اجرای این طرح معضل ناشی از پول خرد که کماکان به دردسری برای راننده و مسافر تبدیل شده، از میان می رود.

701

کد خبر: 875950

وب گردی

وب گردی