پایان کار دانشجوی واحد میانه با تصاحب مدال برنز

دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه در مسابقات کسب سهمیه گرنداسلم 2017 چین با کسب مدال برنز به کار خود پایان داد.

به گزارش ایسکانیوز، نخستین دوره رقابت های انتخابی تکواندو گرنداسلم (جایزه بزرگ) در شهر ووشی چین برگزار می شود.
در نخستین روز مسابقات تکواندو انتخابی جایزه بزرگ در چین با کسب چهار مدال رنگارنگ برای نمایندگان ایران همراه شد که در روز نخست تکواندوکاران اوزان 49- و 67+ کیلوگرم بانوان و 68- و 80+ کیلوگرم مردان برای کسب سهمیه حضور در مسابقات گرنداسلم 2017 به رقابت پرداختند.
در وزن دوم (68- کیلوگرم)، میرهاشم حسینی دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه، در گام نخست به مصاف تکواندوکاری از کشور میزبان رفت و پیش از پایان زمان قانونی مسابقات و در حالی که اختلاف امتیاز خود را با حریف به 20 رسانده بود (22 بر 2) توانست راهی مرحله بعد شود. دومین مبارزه او با سروش احمدی دیگر نماینده کشورمان در این وزن بود که با نتیجه 23 بر 9 به پایان رسید.
میرهاشم در پیکار سوم برابر کیم سئوک از کره ‌جنوبی قهرمان آسیا 2016 و قهرمان نوجوانان جهان 2014 قرار گرفت و 33 بر 29 به برتری رسید. او در مرحله نیمه نهایی به مصاف «ابوالفضل یعقوبی» دیگر نماینده کشورمان رفت و با شکست برابر او راهی دیدار رده بندی شد.
تکواندوکار وزن 68- کیلوگرم کشورمان در دیدار رده بندی «رازیک دنی» تکواندوکار با سابقه کرواسی را قاطعانه (35 بر 16) شکست داد تا علاوه بر ایستادن بر سکوی سومی این رقابت‌ها، سهمیه حضور در مسابقات گرند اِسلم را بدست آورد.
هدایت تیم اعزامی گروه مردان برعهده مهدی بی باک به عنوان سرمربی و مهرداد یوسفی به عنوان مربی است.
به گزارش آنا، این مسابقات G1 است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 10، 6 و 3.6 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می‌گیرد.
نخستین دوره مسابقات گرند اِسلم تکواندو اواخر سال جاری میلادی با حضور برترین های تکواندو جهان به میزبانی شهر ووشی چین برگزار می‌شود. این رقابت‌ ها با حضور بهترین‌ های تکواندو جهان در دو گروه زنان و مردان در اوزان المپیکی برگزار خواهد شد که به قهرمان مسابقات 70 هزار دلار، نایب قهرمان 20 هزار دلار و نفر سوم 10 هزار دلار پاداش تعلق خواهد گرفت.

کد خبر: 876002

وب گردی

وب گردی