تراکتورسازی 2- سپیدرود یک/ تراکتور از ته جدول جدا شد

بازی دو تیم تراکتورسازی و سپیدرود به پایان رسید.

به گزارش ایسکانیوز، دو تیم تراکتورسازی و سپیدرود برای برگزاری بازی معوقه هفته 13 در یادگار امام تبریز به مصاف هم رفتند و در نیمه نخست این دیدار توپ و میدان در اختیار شاگردان گل محمدی بود.در نیمه دوم بازی موقعیت خاصی نداشت و در نهایت تبریزی ها موفق شدند سپیدرود را شکست دهند و سه امتیاز این دیدار را تصاحب کنند.

گل ها : فرزاد حاتمی، مهدی زاده برای تراکتور

حسین ابراهیمی برای سپیدرود

ورزشگاه : یادگار امام


داوران: رضا عادل – بابک داوری – مهدی سیفی – وحید صالحی – ناظر: ابراهیم میرزابیگی

اخطار:

مهدی شریفی(82) از تراکتورسازی

حسین کعبی (77) از سپیدرود

تراکتورسازی تبریز:

فرزین گروسیان، محمد ایرانپوریان ، محمد مهدی زاده ، محمد مسلمی پور ، علی طاهران، سینا عشوری ، محمد نوری ، امیرنصرآزادانی ، مهدی شریفی ، فرزاد حاتمی و محمد ابراهیمی
سرمربی: یحیی گل محمدی


سپیدرود رشت:

ایمان صادقی، احمد آهی، سید هادی موسوی، حسین کعبی، حمید ملکی، میثم تهی‌دست، شهاب کرمی، میثم فردوسی، حسین ابراهیمی، علی دهقان و جواد آقایی‌پور
سرمربی: علی نظرمحمدی

شرح گل ها:


تراکتورسازی 1 سپیدرود 0(دقیقه 11، فرزاد حاتمی): فرزاد حاتمی با حرکتی انفرادی در محوطه جریمه سپیدرودی ها توانست با ضربه ای از زاویه بسته و با اشتباه ایمان صادقی اولین گل دیدار را به ثمر رساند.


تراکتورسازی 2 سپیدرود 0 (دقیقه 20، محمدرضا مهدی زاده): ارسال ایرانپوریان با اشتباه محاسباتی گلر سپیدرودی ها به مهدی زاده رسید و او نیز با یک ضربه سر دقیق برای دومین بار دروازه تیم مهمان را باز کرد.

تراکتورسازی 2 سپیدرود 1(دقیقه 38، حسین ابراهیمی): مهاجم سپیدرودی ها که پس از یک بازی محرومیت بازهم به ترکیب تیمش بازگشت توانست از روی ضربه پنالتی اولین گل گیلانی ها را به ثمر برساند.

دقایق حساس:


دقیقه 9 – ارسال ایرانپوریان اولین خطر این بازی را روی دروازه تیم مهمان ایجاد کرد اما مدافعان سپیدرود موفق شدند این توپ را راهی کرنر کنند.
دقیقه 19 – شوت راه دور سپیدرودی ها با واکنش گروسیان مهار شد.

دقیقه 32 – حرکت سپیدرودی ها چیزی نمانده تا یک گل برای این تیم به همراه داشته باشد اما گروسیان توانست با حرکتی به موقع توپ زاویه بسته را مهار کند.

دقیقه 43 – حرکت سریع تراکتوری ها تا مرز فروریختن دروازه سپیدرود فروریخت اما این اتفاق در نهایت نیفتاد. در ابتدا ضربه زیبای ابراهیمی تیرک دروازه تیم مهمان را لرزاند و پس از آن نیز ضربه نصرآزادی با نوگ انگشتان صادقی راهی کرنر شد.

دقیقه 75 – محمد ابراهیمی یکی از معدود موقعیت های این نیمه را به دست آورد اما ضربه او با برخورد به مدافع سپیدرودی ها به کرنر رفت.
دقیقه 78 – ارسال نوری با ضربه سر فرزاد حاتمی دروازه سپیدرودی ها را تهدید کرد اما صادقی با واکنشی به موقع این توپ را به کرنر فرستاد.

غایب میدان: -

مرد میدان: فرزاد حاتمی

بازنده بزرگ: سپیدرود

600

کد خبر: 876004

وب گردی

وب گردی