اطمینان نتانیاهو به روابط گرم با کشورهای عربی

نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره ادامه روند رو به گسترش روابط این رژیم با رژیم‌های مرتجع عربی و در راس آن ها رژیم آل سعود، ابراز اطمینان کرد.

به گزارش ایسکانیوز، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس از آنچه «همکاری ثمربخش و مفید» با برخی کشورهای عربی خواند، تمجید کرد. وی ابراز اطمینان کرد که این روابط بیشتر توسعه یابد.

نتانیاهو در سخنانی به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد مرگ دیوید بن گوریون اولین نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس گفت : همکاری ثمربخش و مفید ما با برخی کشورهای عربی به طور کلی یک مساله سری است، ولی من اطمینان دارم که توسعه این روابط ادامه خواهد یافت به طوری که به ما اجازه خواهد داد محدوده صلح را گسترش دهیم.

بر اساس گزارش پایگاه خبری شهاب، نتانیاهو بر این مساله اصرار کرد که به زعم وی صلح میان رژیم صهیونیستی و رژیم‌های عربی در نهایت محقق خواهد شد، زیرا به گفته وی امور فراوانی طی این سال‌ها در پس پرده جریان دارد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی تاکید کرد که روابط این رژیم با کشورهای عربی، مستحکم است به طوری که همه کشورهای عربی در یک جبهه در کنار اسرائیل قرار گرفته‌اند.

مقامات صهیونیست بارها تاکید کرده‌اند که نگرانی مشترک آن ها با برخی دولت‌های عربی در خصوص افزایش قدرت ایران ممکن است منجر به تغییرات در صحنه دیپلماسی خاورمیانه شود. در حال حاضر تنها مصر و اردن روابط رسمی با رژیم اشغالگر اسرائیل دارند .

ژنرال گادی آیزنکوت رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی اخیرا در یک مصاحبه بی سابقه با یک رسانه سعودی به صراحت اعلام کرد که این رژیم آماده همکاری با عربستان سعودی برای مقابله با ایران است.

کد خبر: 876173

وب گردی

وب گردی