تخفیف 50 درصدی خدمات تصویربرداری برای مبتلایان MS

معاون آموزشی انجمن MS ایران گفت: خدمات MRI منطبق با پروتکل استاندارد کنسرسیوم جهانی MS، با تخفیف 50 درصدی در دو مرکز تصویربرداری، با همکاری این انجمن برای بیماران ارائه می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از فارس، امیررضا عظیمی با اشاره به اینکه برای بیماران MS مراکز معدودی در کشور، MRI را با پروتکل استاندارد کنسرسیوم جهانی MS انجام می دهند، گفت: انجمن MS ایران جهت ارائه خدات بهینه به بیماران MS با دو مرکز تصویربرداری همکاری دارد تا بیماران با مراجعه به این مراکز بتوانند از این خدمات استفاده کنند.

معاون آموزشی انجمن MS ایران اضافه کرد: این انجمن با مساعدت مدیران دو مرکز تصویربرداری اطهری و آرین که جزو معدود مراکز در کشور هستند که MRI را برای بیماران MS با پروتکل استاندارد کنسرسیوم جهانی MS انجام می دهند، همکاری دارد.

عظیمی اضافه کرد: با همت انجمن MS ایران، در مراکز تصویربرداری اطهری و آرین، MRI برای بیمارانMS با تخفیف 50درصد همراه است که بیماران با ارائه کارت عضویت انجمن MS می توانند از این تخفیف ها بهره‌مند شوند.

معاون آموزشی انجمن MS ایران یادآور شد: افرادی که عضو این انجمن نیستند نیز می توانند با ارائه گواهی ابتلا به ا MS از پزشک متخصص، از این تخفیف استفاده کنند. آزمایشگاه عماد نیز همچون گذشته برای بیماران تخفیف ویژه در نظر گرفته است.

وی گفت: مرکز تصویربرداری اطهری در خیابان شهید مطهری،خیابان فجر،روبروی بیمارستان جم و مرکز تصویربرداری آرین در فلکه دوم صادقیه،ضلع جنوبی آیت اله کاشانی،پشت بیمارستان ابن سینا،خیابان اعتمادیان همچنین آزمایشگاه پاتوبیولوژی عماد در خیابان شهید مطهری،خیابان فجر،کوچه نظری واقع شده است.

701

کد خبر: 876328

وب گردی

وب گردی