مهدخت بروجردی علوی سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه علمی کاربردی شد

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در حکمی مهدخت بروجردی علوی را به عنوان سرپرست معاونت پژوهش و فناوری این دانشگاه منصوب کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، محمد حسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در حکمی مهدخت بروجردی علوی را به عنوان سرپرست معاونت پژوهش و فناوری این دانشگاه منصوب کرد.

در حکم امید به بروجردی آمده است: نظر به مراتب تعهد، دانش و تجارب اجرایی سرکارعالی، به موجب این حکم به سمت سرپرست «معاونت پژوهش و فناوری ‌دانشگاه» منصوب‌می‌شوید. انتظار دارد با توجه به جایگاه ویژه این دانشگاه در توسعه آموزشهای مهارتی، برای تحقق اهداف کلان دانشگاه در راستای سیاست‌­های ابلاغی وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری، با بهره گیری از ظرفیت­های منابع انسانی، نهایت تلاش خود را بکار گرفته و اهتمام ویژه‌ای در انجام مواردی مانند تلاش برای دستیابی به جایگاه دانشگاه کارآفرین، تدوین برنامه جامع پژوهش‌­های کاربردی دانشگاه و تعیین اولویت‌های پژوهشی، ایجاد ارتباط لازم با مؤسسات داخلی و خارجی به­منظور همکاری در امور پژوهشی و مبادله خدمات علمی و فناوری، برقراری ارتباط با صنعت و بازار کار با هدف نیاز سنجی آموز‌ش‌های مهارتی و پاسخگویی به نیازهای جامعه برای بهبود شرایط اشتغال برای دانش‌آموختگان، تشکیل مراکز رشد در کنار مراکز آموزش علمی کاربردی و توسعه شرکت های رشدی و دانش بنیان و برنامه ریزی و اقدام برای استقرار کامل دولت الکترونیک در دانشگاه داشته باشید.

در ادامه این پیام آمده است: امید است با استعانت از خداوند متعال و با همکاری صمیمانه سایر معاونان، مدیران و همکاران دانشگاه، در اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و مطالبات ریاست جمهور برای نیل به جایگاه دانشگاه نسل سوم موفق و موید باشید.

براساس این گزارش، مهدخت بروجردی علوی پیش از این مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم در دولت یازدهم بود.

کد خبر: 876367

وب گردی

وب گردی