اساسنامه شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه مورد تغییراتی قرار می گیرد

در جلسه علنی شورای شهر تهران، ری و تجریش بخشی از اختیارات مندرج در ماده ۱۶ اساسنامه شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه به غیر از انتخاب هیأت مدیره و بازرس به شهردار تهران تفویض شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از فارس، در بیست و چهارمین جلسه شورای علنی شهر تهران، ری و تجریش در دستور جلسه مجمع عمومی عادی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه به صورت فوق‌العاده و به درخواست شهردار تهران و به منظور مجدد تفویض مجدد بخشی از اختیارات مندرج در ماده 16 اساسنامه شرکت مذکور به شهرداری تهران مورد بحث قرار گرفت.

محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران، ری و تجریش در این باره گفت: شهرداری تهران 22 منطقه و 42 سازمان و شرکت زیرمجموعه دارد که تنها شرکت اتوبوسرانی متفاوت با دیگر شرکت‌ها اداره می‌شود.

وی ادامه داد: تنها شرکتی که مجمع آن را شورا قرار دادند شرکت واحد اتوبوسرانی است و تعجب می‌کنیم چرا شرکت واحد اتوبوسرانی اساسنامه آن تغییر داده نشده است.

هاشمی بیان داشت: می‌توان فرصتی را در نظر گرفت تا اساسنامه شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه نیز مورد تغییراتی قرار بگیرد.

در نهایت اعضای شورای شهر تهران کلیات تفویض بخشی از اختیارات اساسنامه شرکت اتوبوسرانی تهران و حومه به شهردار تهران را به تصویب رساندند پس از آن افشین حبیب‌زاده عضو شورای شهر تهران، ری و تجریش در جزئیات این طرح گفت: از اختیارات شهردار انتخاب هیأت مدیره و بازرس حذف شود که این طرح نیز با 12 رأی به تصویب رسید. بنابراین انتخاب هیأت مدیره و بازرس برای شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه از اختیارات شهردار حذف شد و دیگر موارد در اختیارات شهردار باقی ماند.
706

کد خبر: 876424

وب گردی

وب گردی