مسابقات جت اسکی آزاد کشور برگزار شد

مسابقات جت اسکی آزاد کشور که در دو بخش آقایان و بانوان و به میزبانی اهواز برگزار شد با برتری نمانیدگان خوزستان و تهران به پایان رسید.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، این رقابتها در دو بخش جت اسکی و جت پکهای آبی (فلای بورد) و در رده های سنی جوانان و بزرگسالان در رودخانه کارون اهواز و با حضور جت اسکی سوارانی از استانهای خوزستان، تهران، مازندران، کیش، همدان برگزار شد.

در رقابتهای جت اسکی بخش آقایان رده سنی بزرگسالان آرمین آگشته، ایمان دواشی و محمد فرخی نسب هر سه از خوزستان اول تا سوم شدند.

در بخش بانوان هانیه نصیری از تهران در جایگاه نخست ایستاد و پرستو سهرابی و غزاله موسوی هر دو از خوزستان در ردیف دوم و سوم قرار گرفتند.

اما در جت اسکی بخش نوجوانان هم نمایندگان میزبات برترین شدند و امیرحسین حمید، محمدامین حمید و حمزه ابوغبیش هر سه از خوزستان به ترتیب در جایگاه اول تا سوم ایستادند.

اما در رقابتهای رشته فلای بورد مجتبی جعفرزاده از کیش اول شد، علیرضا عباسی از تهران در ردیف دوم قرار گرفت و علی دراج از مازندران به عنوان سوم دست یافت.

سرداور این مسابقات مجید اشرقی و محسن عظیمی و تیم داوری خوزستان بود که با نظارت دانیال سلیانچی دبیر انجمن جت اسکی کشور و حسین ذاکری مسئول کمیته آموزش هدایت می شدند.

قبل از برگزار این رقابتها دوره داوری و مربیگری درجه سه جت اسکی به مدت 3 روز با مدیریت داود سلیانچی رییس انجمن جت اسکی کشور و در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد.

602

کد خبر: 876432

وب گردی

وب گردی