ترکیب تیم برای رقابت‌های آسیایی جاکارتا تغییر می‌کند!

مدیر فنی تیم ملی کبدی بانوان ایران گفت: ترکیب تیم برای رقابت‌های آسیایی جاکارتا تغییر می‌کند.

به گزارش ایسکانیوز، اعظم مقصودلو که از شکست ۱۷ بر۱۴ ایران برابر کره جنوبی ناراضی بود، اظهار کرد: در این مسابقات با ترکیبی از بازیکنان با تجربه و جوان حضور پیدا کردیم که چند بازیکن با تجربه و جوان کارآیی لازم را نداشتند و البته در مرحله نیمه نهایی کره جنوبی را دستکم گرفتند و از راهیابی به فینال بازماندند.
وی اضافه کرد: این شکست تلنگری شد تا نقاط ضعف تیم برای رقابت‌های آسیایی برطرف و نقاط مثبت تقویت شود و تیم ملی کبدی بانوان با ترکیبی منسجم و اندکی متفاوت نسبت به بازی‌های قهرمانی آسیا در گرگان در جاکارتا حضور پرفروغی داشته باشد‌.
وی ادامه داد: البته تیم مردان و زنان کره جنوبی نسبت به گذشته روند رو به رشد خوبی داشتند و‌ کسب عنوان سومی مردان کبدی کار این کشور و حضور در فینال بانوان کبدی کار کره‌جنوبی نشان‌دهنده این موضوع است.
مدیر فنی تیم‌های ملی کبدی بانوان ایران برگزاری این مسابقات در ایران و به میزبانی گرگان را فرصتی طلایی برای علاقه‌مندان به ورزش برای آشنایی با این ورزش قلمداد کرد و افزود: مربیان، بازیکنان و داوران هم در جریان این تورنمنت بین‌المللی با آخرین دستاورد کبدی از جمله استفاده از ویدئو چک آشنا شدند.
شایان ذکراست پنحمین دوره رقابت‌های کبدی مردان و زنان آسیا از صبح جمعه سوم آذرماه به میزبانی ایران در سالن امام خمینی (ره) گرگان آغاز و عصر امروز با برگزاری بازی‌های فینال و مراسم اختتامیه با حضور مسوولان کشوری و استانی به پایان می‌رسد.

601

کد خبر: 876475

وب گردی

وب گردی