ترویج فرهنگ ایثار وشهادت از وظایف مهم دانشگاهها است

همزمان با گرامیداشت هفته بسیج یادواره شهدای گمنام و در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان با حضورحاج بهمن طاهرخانی نماینده مردم شهرستان تاکستان در مجلس شورای اسلامی ، سرهنگ حسینیانی فرمانده سپاه ناحیه تاکستان ، دکتر سیاه پوش سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان ، فرماندهان پایگاه بسیج ادارات شهرستان ، اساتید و دانشجویان در واحد تاکستان برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از واحد تاکستان؛ سید مهدی سیاه پوش رییس دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان طی سخنانی اظهار داشت: امروز ایران اسلامی به برکت جانفشانی‌های شهدا در حوزه‌های مختلف علمی، اقتصادی، اجتماعی و غیره به الگویی در دنیا تبدیل شده است.

وی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موجب پر رنگ جلوه دادن ارزش های انقلابی در جامعه می شود تصریح کرد: برگزاری یادواره های شهدا راه ماندگاری ایثار و شهادت و ترویج آن است.

دکتر سیاه پوش تاکید کرد:باید از همه‌ی ظرفیت ها درجهت معرفی آرمان های شهدا و سوق دادن فضای تفکر دانشگاهی در راستای ترویج فرهنگ ایثار وشهادت استفاده کرد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان اضافه کرد: دانشگاه سنگری است که وظیفه دارد یاد و خاطره شهدا را به منظور انتقال فرهنگ شهادت طلبی به نسل‌های آینده و برای بستر سازی مسیر هدایت آنها تا رسیدن به رستگاری همیشه گرامی بدارد.

سیاه پوش در بخش دیگری از سخنان خود به پیروزی اخیر جبهه مقاومت توسط فرمانده دلاور و پرافتخار سردار سلیمانی پرداخت و آن را بی‌نظیر دانست و تصریح کرد: این پیروزی، یکی از آن قله‌های باشکوه است که باید همه به خود ببالیم و افتخار کنیم که چنین فرماندهانی در رکاب رهبر معظم انقلاب اسلامی داریم که توانست دنیای کفر را شگفت‌زده کند.

کد خبر: 876533

وب گردی

وب گردی