بیانیه  مشترک تشکلهای واحد کرج به مناسبت هفته بسیج

نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای آزاداسلامی البرز به همراه چمد تشکل دانشجویی در بیانیه ای هفته بسیج را گرامی داشتند.

به گزارش ایسکانیوز در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّا فَتَحْنَا لَکَ فَتْحًا مُبِینًا ( فتح 1)

وَ فَضَّلَ اللَّهُ الْمُجاهِدینَ عَلَی الْقاعِدینَ أَجْراً عَظیماً (نساء – 95)

درکشاکش دو تفکر (مبتنی بر خوش نشینی و نفی مکتب فرا منطقه ای) و تفکر (مبتنی بر خودباوری، مجاهدت مکتبی و استکبار ستیزی) همواره با دو شیوه عملکرد مواجه هستیم.

دستانی ساده انگارانه چشم بر مهر دشمنان دوخته و در میان توّهمات خود ، دنیایی پر از صلح و صفا را ساخته اند ، و دستانی دیگر چشم به پینه های مجاهدت و مقاومت خود دارند و امید به فضل الهی. در پس برگه های تاریخ، رستم های سرزمین سلمانها، همواره با دیو دوسری در کارزار بوده اند. در بازیابی کارت حافظه ی این سرزمین، همواره برگه هایی مشاهده می شود که در آنها حقایقی روشن است. خوش نشینان همواره این سرزمین را کاسته و به بهایی اندک و گذرا به حراج گذاشته اند، و خود را مرکبی راهور برای صاحبان زور ساخته اند. و اما مجاهدان سرزمینمان همواره بلا را به جان خریده اند و بدخواهان را به زیر کشیده اند و فریادشان را عالم گیر کرده اند.

امروز نیز چشمان دنیا حقیقتی را دید که در هضمش، سوء هاضمه گرفته و دچار نقاهت شده است. دنیای استکبار با تمام توانش، تفکر الحادی بین المللی را ایجاد و تمام قد از آن حمایت کرد تا قامت سلیمان های مکتب عشق و مجاهدت را خم کند، و بر بوم زمین نقشی نو براندازد. اما شیران مکتب مجاهدت و مقاومت با ملیتهای مختلف و تحت تدبیر حکیم دوران، ارتشی جهانی ساختند که زیر یک پرچم جان بر کف شده اند و نظیری در تاریخ ندارد و هرجا که دیو نکبت سر بر می آورد، بی درنگ آنجا را برایش جهنم می کنند.

داعشیان ساخته و پرداخته شیطان بزرگ، امروز در میان آتش خشم سلیمان های مکتب عشق، به خاکستر تبدیل شده اند و استکبار جهانی ضربه هولناکی از مجاهدان خورده است. امروز شمشیر نائب امام زمان( ارواحنا له الفداء) از بغداد تا دمشق و فراتر از آن را برای شیطان بزرگ و تمام نوکرانش نا امن کرده است. بدون شک،پیروزی عظیم مقاومت در برابر این دژخیم جهانی، برگ درخشان تاریخ خواهد بود. بر شهدای مدافع حریم و حرم، و مجاهدان جان بر کف مکتب نبوی و حسینی سلام و درود می فرستیم.

سلام خدا بر شما که فراتر از اندیشه های اقلیمی و مرزهای جغرافیایی جان را به پای آزادگی فدا کردید. مبارزه طاقت فرسای شما دلاوران در دو میدان سخت ونفس گیر (در سویی داعشیان و سویی دیگر کج اندیشان و کینه توزان) ستودنیست. الحمدالله،عزتی که خداوند بر شما و امت مقاوم عنایت فرمود، بالاترین نعمت هاست.

این پیروزی گرانسنگ و هفته بسیج (این شجره ی طیبه) را بر رهبر حکیم و فرزانه و ملت شریف ایران، مجاهدان افغان،پاکستانی،عراقی،سوری،حزب الله و تمامی دوستداران انقلاب تبریک عرض می کنیم، و به امید ظهور حضرت حجت (عج)، همواره پا در رکاب خواهیم بود.

- نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای آزاداسلامی البرز

- بسیج اساتید دانشگاه آزاداسلامی واحد کرج

بسیج کارکنان دانشگاه آزاداسلامی واحد کرج

- بسیج دانشجویی دانشگاه آزاداسلامی واحد کرج

- کانون مهدویت دانشگاه آزاداسلامی واحد کرج

- کانون صدای آفتاب دانشگاه آزاداسلامی واحد کرج

- کانون نو اندیشان دانشگاه آزاداسلامی واحد کرج

- انجمن اسلامی دانشگاه آزاداسلامی واحد کرج

- جمعی از اساتید و کارکنان دانشگاههای آزاداسلامی استان کرج

کد خبر: 876545

وب گردی

وب گردی