اعزام ۷۸۶ نفتکش به مناطق زلزله‌زده به منظور تامین سوخت/ توزیع حدود ۱۷ میلیون لیتر سوخت

معاون فنی و عملیاتی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه از توزیع مناسب سوخت در مناطق زلزله زده خبر داد و گفت: ۶ میلیون و ۲۴۵ هزار لیتر بنزین از طریق ۲۵۹ نفتکش در مناطق زلزله زده ارسال شده است.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه، نعمت اله نجفی افزود: با توجه به سرمای هوا، تامین سوخت مناطق زلزله زده در اولویت کاری ما قرار دارد.

او از توزیع حدود ۱۷ میلیون لیتر سوخت از تاریخ ۲۲ آبان تا ۳ آذر خبر داد و اظهار کرد: ۶ میلیون و ۲۴۵ هزار لیتر بنزین از طریق ۲۵۹ نفتکش در مناطق زلزله زده ارسال شده است.

این مقام مسئول همچنین میزان مصرف نفت سفید و نفت‌گاز را به ترتیب ۶ میلیون ۵۳۹ هزار لیتر و سه میلیون و ۸۹۳ هزار لیتر اعلام کرد.

نجفی از هماهنگی با مناطق همدان، لرستان و ایلام در باره تامین سوخت خبر داد و گفت: اعزام کارشناسان سی ان جی به مناطق زلزله زده و راه اندازی جایگاه‌ آن در شهرستان‌های سرپل ذهاب و قصر شیرین انجام شده است.

او از فعال بودن شرکت‌های توزیع کننده گاز مایع در شهرستان سرپل ذهاب از روز نخست حادثه خبر داد و عنوان کرد: تاکنون حدود ۷ هزار سیلندر گاز مایع در این مناطق توزیع شده است.

نعمت اله نجفی در پایان گفت: کارشناسان شرکت ملی پخش منطقه به‌صورت مستمر شهرستان‌های روانسر، جوانرود، ثلاث باباجانی، اسلام آباد غرب، گیلانغرب، قصرشیرین و سرپل ذهاب را پایش و بررسی می کنند تا کوچکترین خللی در سوخت‌رسانی به مردم ایجاد نشود.

402

کد خبر: 876596

وب گردی

وب گردی