با تشکیل بسیج مردمی سنگر های استکبار یکی پس از دیگری خالی می شود

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: با تشکیل بسیج مردمی در جهان اسلام سنگرهای استکبار یکی بس از دیگری خالی می شود و همه توطئه‌های دشمنان دامن خودشان را خواهد گرفت.

به گزارش ایسکانیوز، آیت‌ الله سید محمد حسینی‌ شاهرودی امروز در گردهمایی بزرگ بسیجیان کردستان که در سالن آزادی سنندج برگزار شد، گفت: هفته بسیج امسال با ماه مولود ماه ولادت پیامبر اکرم و با شکست فتنه داعش مصادف شده است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان عنوان کرد: پایان رساندن به فعالیت داعش در منطقه قدرت بسیج را به جهانیان به اثبات رساند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به مصیبت‌زدگان زلزله کرمانشاه تسلیت گفت و افزود: بسیج مردمی ایرانیان در کمک به زلزله‌ زدگان کرمانشاه بار دیگر نشان داد که ایرانیان در کنار هم و متحدتر از هر زمانی برای خلق حماسه های بزرگ آماده و پویا هستند.

وی افزود: امام راحل و مقام معظم رهبری نیز با تاسی از سیره رسول الله به تشکیل و تقویت بسیج همت گماشتند و یکی از افتخارات امام راحل و مقام معظم رهبری این است که بسیجی هستند و بارها در منویات خویش بر این امر تاکید داشته‌اند.‌

آیت الله حسینی شاهرودی گفت: آن زمان کسی تصور نمی کرد که تشکیل بسیج مستضعفین در ایران به تشکیل بسیج جهان اسلام بیانجامد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان عنوان کرد: بسیج حزب‌الله، انصارالله، فاطمیون، زینبیون، حیدریون و سایر گروه‌های مردمی در جهان اسلام که با تاسی از بسیج مستضعفین شکل گرفته شده در ایران به فعالیت می‌پردازند در برابر توطئه های استکبارجهانی ایستاده‌اند و شکست‌های بزرگی را بر دشمنان تحمیل کرده‌اند.

وی گفت: اخلاص در عمل و داشتن روحیه استکبارستیزی و دفاع از مستضعفان ویژگی بارز بسیجیان است.

وی افزود: دشمنان طی چندین دهه اخیر از انواع توطئه‌ها برای تضعیف بسیج مردمی ایران استفاده کرده اند اما موج بیداری اسلامی نشأت گرفته از بسیج مردمی ایرانیان آنها را با شکست مواجه کرده و هم اکنون شاهد گسترش دامنه موج بیداری اسلامی و بسیج مردمی در جهان اسلام هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در بخشی دیگر از سخنان خود کشتار نمازگزاران مسجد در مصر و به شهادت رساندن چندصد نفر از مسلمانان این کشور را تسلیت گفت و اظهار کرد: برای دشمنان اسلام شیعه و سنی تفاوتی ندارد و آن ها برای رسیدن به توطئه‌های خویش همه مسلمانان را مورد هدف قرار می‌دهند.

آیت الله حسینی‌شاهرودی گفت: با تشکیل بسیج مردمی در جهان اسلام سنگرهای استکبار یکی بس از دیگری خالی می شوند و همه توطئه‌های دشمنان دامن خودشان را خواهد گرفت.

901

کد خبر: 876705

وب گردی

وب گردی