بیات مالک جدید سپیدرود رشت

کیومرث بیات به عنوان مالک باشگاه سپیدرود رشت معرفی شد.

به گزارش ایسکانیوز، شامگاه یکشنبه طی نشستی با حضور کیومرث بیات، مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، علی نظرمحمدی سرمربی سپیدرود و حسین کعبی کاپیتان این تیم موضوع مالکیت کیومرث بیات نهایی شد .

بیات که در حال حاضر مسئولیت هیئت شطرنج استان گیلان را بر عهده دارد صبح سه شنبه به طور رسمی به عنوان مالک سپیدرود معرفی و تکلیف مالکیت این تیم ریشه دار و پرطرفدار گیلان مشخص می شود.مراسم معارفه وی صبح سه شنبه در دفتر کیوان محمدی ریاست برنامه و بودجه گیلان برگزار خواهد شد.

وی در اولین مصاحبه خود گفت: بازیکنان سپیدرود را در اولین فرصت شارژ مالی می کنیم تا با روحیه ای بالا در مسابقات لیگ برتر حاضر شوند.

مالک باشگاه سپیدرود با تاکید براینکه تیم باید با سرعت به نیمه اول جدول صعود کند مطرح کرد: با نظر کادر فنی سه بازیکن خوب به تیم اضافه می شوند و خرید یک بازیکن خارجی نیز در دستور کار ما قرار دارد.

بیات از افتتاح ساختمان دفتر مرکزی باشگاه سپیدرود در هفته آینده خبر داد و گفت: این ساختمان در چندین طبقه در گلسار رشت افتتاح می شود.

وی اذعان داشت: هتل پنج ستاره سپیدرود با هشت طبقه ظرف یک سال آینده به بهره برداری می رسد.

مالک باشگاه سپیدرود رشت با اشاره به اینکه از استاندار گیلان تقاضای کمک مالی ندارم گفت: از ایشان تقاضا دارم یک گام برای سپیدرود بردارد و آن را در جلسه ای با ایشان مطرح خواهم کرد.

به گفته وی هیات مدیره بسیار قوی باشگاه سپیدرود نیز به زودی معرفی می شود.

601

کد خبر: 876837

وب گردی

وب گردی