تغییر در استقلال/دو عضو رفتنی آبی ها!

گفته می‌شود افتخاری با تکمیل مدارک ایثارگری در استقلال ماندنی شد و 2 عضو دیگر به زودی باید با قانون سازمان بازرسی از استقلال خداحافظی کنند.

به گزارش ایسکانیوز،جواد قراب ،اکبر عباسی ملکی و زمانی دیگر اعضای هیئت مدیره باشگاه محسوب می شوند که در میان 2 عضو مطرح شده شامل قانون بازنشستگی می شوند.

جواد قراب عضو هیت مدیره باشگاه استقلال که بازنشسته بانک سپه محسوب می‌شود و اکبر عباسی ملکی دیگر عضو هیئت مدیره هم بازنشسته بانک تجارت به شمار می آید که و بررسی های لازم درباره این 2 عضو توسط مسئولان سازمان بازرسی صورت گرفته و طبق قانون نفرات اعلام شده وضعیت نامعلومی دارند و سازمان بازرسی تا به این لحظه آنها را تایید نکرده است و این در حالی است که استقلالی ها و دیگر مسئولان در تلاش هستند تا با تبصره لازم حضور این افراد را در راس مدیریت قطعی کنند.

حسن زمانی دیگر عضو هیئت مدیره آبی ها، مشکلی برای حضور در مدیریت استقلال را ندارد و قانون بازنشستگی شامل حال او نمی شود و او تنها فردی است که بدون در نظر گرفته شدن قانون بازنشستگی می تواند در استقلال ماندگار باشد.

به این ترتیب باید دید در نهایت وضعیت 2 عضو هیئت مدیره استقلال و همچنین تایید ایثارگری افتخاری مدیر عامل باشگاه استقلال از سوی سازمان بازرسی کل کشور به کجا خواهد رسید و وزارت ورزش و جوانان در قبال بازنشستگی مدیران باشگاه استقلال چه اقداماتی را انجام می دهد، چرا که در صورت تایید بازنشستگی هر یک از مدیران استقلال، وزارت ورزش و جوانان باید گزینه های جدید را جایگزین نفرات کنار رفته کند تا این باشگاه بدون مشکل به کار خود ادامه دهد.

از طرفی هیئت مدیره استقلال با از دست دادن «قریب»، پیش از این باید یک عضو را به هیئت مدیره اضافه می کرد که در صورت جدایی 2 عضو در آینده طبق قانون بازنشستگی به این ترتیب باید 3 مدیر جدید از سوی وزارت ورزش و جوانان در راس مدیریت آبی ها قرار گیرند.

کد خبر: 876941

وب گردی

وب گردی