بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان قزوین به مناسبت نابودی داعش

بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان قزوین به مناسبت نابودی گروه آمریکایی صهیونیستی داعش و پیروزی جبهه مقاومت، بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از قزوین، در این بیانیه آمده است:

نصر من الله و فتح قریب

با سلام و صلوات محضر مبارک امام زمان(عج) و عرض تبریک محضر رهبر معظم انقلاب، امام خامنه ای(مدظله العالی) و ملت شریف ایران

و درود خدا بر دلاور مرد شجاع جمهوری اسلامی ایران، حاج قاسم سلیمانی، مالک اشتر زمان که اقتدارش لرزه بر اندام استکبار جهانی انداخته است.

وعده ای که حاج قاسم سلیمانی بعد از شهادت شهید حججی داد به لطف خدا و دعای امام زمان(عج) و رهبری هوشمندانه امام خامنه‌ای، برعکس وعده های پوچ و توخالی بسیاری از مسئولین تحقق یافت و این شجره خبیثه ملعولانه اینک از معادلات میدانی جبهه های مقاومت حذف شد که در این میان نقش بی بدیل رزمندگان جهان اسلام از ایران، عراق، سوریه و لبنان گرفته تا افغانستان و پاکستان نباید فراموش کرد و خون شهدای مدافع حرم حیات بخش این جبهه اسلامی تا آزادی قدس شریف خواهد بود.

یادمان نرود، این مقاومت بود که مارا در عرصه های مختلف پیروز و سربلند کرده و اقتدار ملت ایران را به رخ جهانیان کشید که ان شالله در ادامه با تفکر انقلابی و مقاومت، به عزت کشور و مسلمانان روز به روز افزوده خواهد شد.

بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان قزوین این فتح بزرگ و غرور آفرین را به مردم بزرگ ایران تبریک عرض می‌نماید.

کد خبر: 877009

وب گردی

وب گردی