ترافیک نیمه سنگین در 2 محور مواصلاتی/در کدام محور ها محدودیت تردد وجود دارد؟

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک نیمه سنگین در 2 محور مواصلاتی خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانی در گفت و گو با ایسکانیوز، با اشاره به آخرین وضعیت جوی جاده های کشور گفت: در محور سمیرم- یاسوج و اکثر محورهای استان اردبیل مه گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده است لذا لازم است رانندگانی که در این مسیرها تردد می کنند نکات ایمنی لازم را رعایت کنند.

وی با اشاره به وضعیت ترافیکی جاده ها افزود:درحال حاضر ترافیک در باند جنوبی آزادراه کرج-قزوین محدوده پل استاندارد تا پل فردیس و باند جنوبی آزادراه تهران -کرج محدوده های پل فردیس تا پل کلاک و در ادامه گرمدره نیمه سنگین است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: محور اولنگ –شاهرود در استان های گلستان و سمنان، محور دیزین-شمشک در استان های تهران و البرز و محور فرعی گنجنامه_تویسرکان در استان همدان مسدود هستند.

وی اضافه کرد: تردد کلیه خودرو ها در محور سیرجان –حاجی آباد در استان هرمزگان از کیلومتر 60 الی 64 به علت انجام عملیات راهسازی به صورت دو طرفه صورت خواهد گرفت. همچنین محور هراز تونل امام زاده هاشم در استان های شرق تهران و مازندران از 7 آبان تا 30 آذر همه روزه به صورت 24ساعته مسدود است و و تردد از محور قدیم هراز محدوده گردنه امام زاده هاشم انجام خواهد شد.

رحمانی افزود: محور قدیم تهران-قم حدفاصل کیلومتر 15تا48تا 20 اسفند ماه از شنبه،یکشنبه،دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 8 صبح تا 18 و در روزهای سه شنبه از ساعت 8 صبح تا 14 به علت عملیات جاده ای محدودیت تردد وجود دارد . همچنین محور گرمسار شریف آباد استان سمنان به علت اجرای عملیات نصب سامانه از اول تا پایان آذر ماه از ساعت 7 صبح تا 17 روزهای شنبه تا چهارشنبه هرهفته به جز روزها و ایام تعطیلات رسمی اجرای عملیات همزمان با عبور ترافیک اجرا می شود.

وی بیان کرد: همچنین در محورکرج -چالوس از کیلومتر صفر تا 75، تا 20 اسفند روزهای شنبه تا سه شنبه از ساعت 8 تا 17 و روزهای چهارشنبه از ساعت 8 تا 12 به علت عملیات آسفات کاری محدودیت تردد وجود دارد. در محور کرج- چالوس تا تاریخ 23 آذر از شنبه تا سه شنبه هرهفته جهت انجام عملیات راه سازی در حوزه استان مازندران از ساعت 21:30 ودر حوزه استان البرز از ساعت 23 تا 5 بامداد بامداد روز بعد مسدود خواهد شد و تردد از سایر محورهای شمالی صورت خواهد گرفت.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: در محور آزادراه کرج-قزوین استان البرز به علت اجرای عملیات نصب عرشه پل عابر پیاده در روزهای جمعه 10 آذر ماه در محدوده امام زاده طاهر و 24 آذر ماه در محدوده شرکت سویا از ساعت 6 صبح تا 11 تردد همزمان با اجرای عملیات و با رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

وی درپایان تاکید کرد: محورقدیم قزوین- لوشان استان قزوین حدفاصل کیلومتر صفر تا 72تا 15 آذر ماه روزهای شنبه تا سه شنبه از ساعت 8 تا 18 و روزهای چهارشنبه از ساعت 8 تا 12 به علت عملیات آسفات کاری محدودیت تردد وجود دارد. همچنین در آزادراه قزوین-کرج کیلومتر 1تا 3 از 29 آبان تا 14 آذر ماه روزهای شنبه تا سه شنبه از ساعت 8 تا 17 و روز چهارشنبه از ساعت 8 تا 12 هر هفته به جز روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی به علت اجرای عملیات تعمیرات حفاظ پل محدودیت تردد وجود داشته و تردد همزمان با عبور ترافیک تنها در یک خط عبوری اجرا می شود.

701

کد خبر: 877014

وب گردی

وب گردی