نمایش تولیدات مرکز رشد واحد علی آباد کتول در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار گلستان

مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی علی آباد کتول در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان گلستان، تولیدات خود را به نمایش گذاشت.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، همزمان با آغاز هفته پژوهش و افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان گلستان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول در غرفه خود برخی از محصولات تولید شده در مرکز رشد واحدهای فناور این واحد دانشگاهی را با هدف معرفی و تجاری سازی محصولات دانش بنیان دانشگاه ارائه کرد.

سید مناف هاشمی، استاندار گلستان در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه حضور داشت و به صورت اختصاصی از غرفه دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول بازدید کرد.

دستگاه‌های سختی‌گیر هوشمند آب صنعتی، بذرکار چند منظوره، کنترلر وسایل برقی از طریق بلوتوث، کیت هوشمندساز وایت برد، آلرتیس و بصیرا 8 از مهمترین محصولات تولیدی ارائه شده مرکز واحد های فناور دانشگاه آزاد اسلامی آباد کتول در این نمایشگاه می باشد.

نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان گلستان شامل ۸۲ غرفه است که 10 دانشگاه آموزش عالی، ۱۵ دستگاه اجرایی و 4 شرکت خصوصی در طول هفته پژوهش، دستاوردهای خود را در سه سالن به نمایش می گذارند.

کد خبر: 877087

وب گردی

وب گردی