هفته دهم لیگ برتر والیبال برگزار می شود

جدال دو تیم بانک سرمایه و شهرداری تبریز مهمترین دیدار دور رفت مرحله مقدماتی است که در هفته دهم لیگ برتر والیبال برگزار می شود و فاتح این دیدار به عنوان قهرمانی نیم فصل این رقابت ها بسیار نزدیک می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، هفته دهم دور مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران جام شهید «محسن حججی» روز چهارشنبه هشتم آذرماه با شش دیدار در شهرهای تهران (دو دیدار)، آمل، گنبد، ارومیه و اردکان پیگیری خواهد شد.

در مهمترین مسابقه این هفته از لیگ برتر والیبال، تیم بانک سرمایه که با 9 پیروزی و 27 امتیاز در صدر جدول این رقابت ها قرار دارد، میزبان شهرداری تبریز است که با 9 برد و ۲۳ امتیاز در رتبه دوم جدول قرار دارد. دو تیم سرمایه و تبریز تنها تیم هایی هستند که امکان کسب عنوان قهرمانی نیم فصل لیگ برتر را دارند.

به همین دلیل فاتح این مسابقه به عنوان قهرمانی نیم فصل لیگ برتر والیبال بسیار نزدیک می شود و این موضوع حساسیت این مسابقه را دو چندان کرده است، شاگردان مصطفی کارخانه سرمربی تیم بانک سرمایه که مدافع عنوان قهرمانی این رقابت ها هستند نیز امید بیشتری به برد در این مسابقه با استفاده از امتیاز میزبانی دارند، اما تبریزی ها تجربه بسیاری خوبی برای مبارزه با حریفان قدرتمند در میادین سخت در پرونده کاری خود ثبت کردند.

در دیگر مسابقه این هفته لیگ برتر والیبال، تیم شهرداری ارومیه که امسال از روزهای خوب خود به دور است، میزبان پیکان تهران در سالن غدیر ارومیه خواهد بود. پیکان با شش برد و 18 امتیاز و رتبه سوم جدول به مصاف نماینده ارومیه می رود. شهرداری ارومیه نیز با سه برد و 11 امتیاز در جایگاه هشتم قرار دارد و برای اینکه جایگاه خود را در جدول بهبود بخشد، حداقل باید فاتح مسابقات خانگی باشد.

تیم والیبال شهرداری ورامین که با پنج برد و 16 امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار دارد، در هفته دهم لیگ برتر میهمان کاله مازندران است. شهرداری ورامین که در هفته نهم جدال سنگینی مقابل نماینده ارومیه داشت، در هفته دهم نیز مسابقه سختی برابر کاله خواهد داشت. شاگردان بهروز عطایی سرمربی تیم کاله مازندران هم اکنون با 4 برد، 13 امتیاز و یک بازی کمتر در رتبه ششم جدول قرار دارند و امیدوارند با امتیاز میزبانی جایگاه خود را در جدول این مسابقه بهبود بخشند.

در شصمین دیدار لیگ برتر والیبال تیم خاتم اردکان از ساعت 16 روز چهارشنبه هشتم آذرماه در سالن آیت الله خاتمی اردکان میزبان نارنجی پوشان است. سایپا در هفته نهم برد آسانی برابر رعد پدافند به دست آورد اما خاتم در دیداری سخت مغلوب پیکان تهران شد و نماینده اردکان امید زیادی به شکست سایپا با استفاده از امتیاز میزبانی دارد.

سایپا با پنج برد و 15 امتیاز در در رتبه پنجم جدول است و خاتم با 4 برد و 11 امتیاز در جایگاه هفتم قرار دارد. فاتح این مسابقه جایگاه بهتر جدول را در پایان هفته دهم به دست می آورد.

نوجوانان تیم شمس که در دو هفته گذشته در حسرت پیروزی ماندند، این هفته در سالن فدراسیون والیبال میزبان سارویه ساری هستند تا در دیدار خانگی به چهارمین برد خود دست یابند. شاگردان محمد وکیلی در تیم شمس هم اکنون با سه برد و ۹ امتیاز در جایگاه دهم جدول هستند و تیم سارویه ساری حریف این هفته آنان با سه برد و ۱۰ امتیاز یک پله بالاتر در جایگاه نهم قرار دارد. بنابر این فاتح این مسابقه رتبه بهتر جدول را به خود اختصاص خواهد داد.

تیم والیبال هاوش در هفته دهم لیگ برتر والیبال با قضاوت علیرضا قریب در سالن المپیک شهر گنبد میزبان رعد پدافند کاشان خواهد بود. دو تیم هاوش و رعد رتبه های یازدهم و دوازدهم جدول را در اختیار دارند اما هاوش با دو برد و ۶ امتیاز در جایگاه یازدهم است در صورتی که رعد تا کنون برد و امتیازی کسب نکرده است. نماینده های گنبد و کاشان در صورت کسب پیروزی تغییری در جایگاهشان در جدول ایجاد نخواهد شد.

برنامه کامل هفته دهم لیگ برتر به شرح زیر است:

تهران، خانه والیبال، ساعت 17 و 30 دقیقه

بانک سرمایه – شهرداری تبریز

تهران، سالن فدراسیون، ساعت 16

شمس – سارویه ساری

آمل، سالن پیامبر اعظم (ص)، ساعت 15

کاله مازندران – شهرداری ورامین

گنبد، سالن المپیک، ساعت 17 و 30 دقیقه

هاوش گنبد – رعد پدافند کاشان

ارومیه، سالن غدیر، ساعت 16

شهرداری ارومیه – پیکان تهران

اردکان، سالن آیت الله خاتمی، ساعت 16

خاتم اردکان – سایپا تهران

602

کد خبر: 877089

وب گردی

وب گردی