ناله های استمداد مرد 35 ساله که در  چاه منزل متروکه گرفتار شده بود/گروه نجات به محل حادثه اعزام شد

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از گرفتار شدن یک مرد 35 ساله در چاه منزل مسکونی متروکه در خاوران خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز، درباره جزئیات این حادثه گفت: صبح امروز یک فرد در یک چاه در خیابان خاوران بعد از خیابان ذوالفقاری گرفتار شد.

وی ادامه داد: در ساعت 08:06 صبح امروز در پی تماس های هموطنان با سامانه 125 سازمان آتش نشانی شهرداری تهران،گروه نجات شماره 2 به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: محل حادثه یک منزل یک طبقه قدیمی خالی از سکنه بود که داخل یکی از اتاق ها یک جاه به عمق 30 متر قرار داشت، گفتنی است احتمالا این چاه برای آزمایش چاه حفر شده بود.

وی افزود: همسایه ها از داخل این منزل متروکه ناله های استمداد فردی را شنیده و در پی آن با آتش نشانی تماس گرفته بودند.آتش نشانان با حضور در محل حادثه دریافتند صدا از داخل چاه بیرون می آید .

ملکی بیان کرد: یک فرد حدودا 35 ساله که از ناحیه پا و کمر دچار مصدومیت شده بود به انتهای چاه سقوط کرده و گرفتار شده بود.آتش نشانان پس از ایمن سازی های لازم،به خارج از چاه انتقال داده و تحویل عوامل اورژانس داده شد.

به گفته وی ، محل حادثه برای بررسی بیشتر به عوامل انتظامی تحویل داده شد.در ساعت 9:45 صبح امروز عملیات آتش نشانان به پایان رسید و آتش نشانان به ایستگاه های خود بازگشتند.

701

کد خبر: 877096

وب گردی

وب گردی