حذف کمانداران کامپوند ایران از رقابت‌های قهرمانی آسیا

در ادامه رقابت‌های تیروکمان قهرمانی آسیا که در بنگلادش در حال برگزاری است، کمانداران کامپوند در بخش انفرادی با شکست برابر حریفان خود از دور رقابت‌های قهرمانی آسیا کنار رفتند.

به گزارش ایسکانیوز، در ادامه رقابت‌های تیروکمان قهرمانی آسیا، کمانداران کامپوند با شکست مقابل حریفان خود در مرحله یک هشتم نهایی از راهیابی به مرحله بعد بازماندند.

اسماعیل عبادی در این مرحله با نتیجه ۱۴۶بر ۱۴۵ برابر کمانداری از هند دیدار را واگذار کرد و از صعود به مرحله بعد باز ماند. همچنین در بخش کامپوند انفرادی زنان نیز پریسا براتچی با نتیجه ۱۴۷بر ۱۴۴ دیدار را به کمانداری از کره جنوبی واگذار کرد و فرشته قربانی نیز در همین مرحله با نتیجه ۱۴۵بر ۱۴۱ برابر کماندار چین تایپه شکست خورد.
به این ترتیب تمام کمانداران ریکرو و کامپوند در بخش انفرادی با شکست برابر حریفان خود از دور رقابت‌های قهرمانی آسیا حذف شدند و تنها تیم کامپوند مردان متشکل از اسماعیل عبادی، یاسر عمویی و مجید قیدی روز پنج‌شنبه ۹ آذر به مصاف تیم قزاقستان خواهد رفت.
هم‌چنین فردا (چهارشنبه هشتم آذر) کمانداران نوجوان متشکل از نازنین زهرا جمالزاده، فاطمه بهرامند و سوگند رحمانی برای کسب سهمیه المپیک آرژانتین به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

602

کد خبر: 877175

وب گردی

وب گردی